نحوه ی ثبت شرکت در دبی

در این مطلب مجموعه تخصصی ثبت کریم خان در نظر دارد تا شما را با نحوه ثبت شرکت در دبی آشنا سازد.امارات متحده عربی،از کشورهای عربی به حساب می آید که در جنوب غربی قاره آسیا قرار دارد و همچنین در خاورمیانه در سمت شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده . مساحت دبی غیر از مساحت جزایر تابعه نزدیک 777000 کیلومتر مربع است. کشور دبی نزدیک ده درصد از کل ذخایر نفت جهان را داراست که ارزش اقتصادی آن بیشتر از 46 میلیارد دلار در سال 2006 برآورد شده . به اظهارمجامع بین المللی کشور دبی از لحاظ سرانه تولید ناخالص داخلی، و از لحاظ توسعه انسانی هم ردیف کشورهای پیشرفته جهان به حساب می آید. دوران شکوفایی وضعیت اقتصادی امارات متحده عربی زمانی به عنوان شاخصی جهت تحقیقات و پژوهش های اقتصادی و بازرگانی عنوان شد که در رقابت جهانی 2007 میلادی این کشور از لحاظ قدرت رقابت اقتصادی در رتبه 31 جهانی قرار گرفت.

ثبت شرکت در دبی

امارات متحده عربی از زمانهای قدیم به تجارت مشغول بوده و در حال حاضر برای شرکت های خارجی گزینه مهمی به حساب می آید . چون این شرکتها به دنبال فرصت های اقتصادی در این منطقه هستند. دبی موقعیت سوق الجیشی بین اروپا و خاور دور را داراست و شرکت های خصوصی و چند ملیتی در جهت بدست آوردن بازارهای خاورمیانه و آفریقا به اینجا جذب می شوند . دبی از لحاظ آزادی تجارت بین الملل ازسال 2002 میلادی رتبه پنجم در جهان را بدست آورد که بخش های دولتی امارات به روی سرمایه گذاران خارجی باز شد و با ایجاد پارک های تجاری و ارائه خدمات مالی راه کاری برای حضور سرمایه های کلان خارجی ایجاد کرد.

امارات متحده عربی مجاورترین کشور به ایران می باشد که دارای رشد قابل توجه ای در زمینه تجارت بین الملل بوده و شما می توانید با کمک ثبت کریم خان شرکت خود را در آنجا ثبت نمایید تا بهتر شناخته شود.

امارات متحده عربی یکی از سریعترین رشدهای اقتصادی را داراست و بالاترین استانداردهای تجاری برای ثبت از شرکتهای بزرگ منطقه ای رام نظر قرار می هد. خیلی از ساکنین ایرانی در دبی، به خاک دبی مثل تکه ای از خاک ایران نظاره می کنند.

در حال حاضر سرمایه های زیادی از کلیه نقاط دنیا وارد دبی شده و با همکاری اصلی ترین شرکتهای عربی، عمارتهای بزرگی در این شهر بوجود آمده . که در تامین سرمایه برای ساختن دبی ایرانیان هم سهیم بوده اند. با توجه به تحریمهای جدید، تجار ایرانی تلاش کره اند دفتر یا شرکتی را در دبی داشته باشند در امارات متحده عربی سرمایه های زیادی چه از لحاظ منطقه ای و چه از لحاظ جهانی در حال گردش است و عمدتاً برندهای بزرگ جهانی و نشان های شرکت های بزرگ بین المللی در آن وجود دارد که طبق آمارهای به دست آمده نزدیک به 50 هزار شرکت و موسسه ایرانی در دبی کار می کنند. و آنچه در مورد حجم سرمایه گذاری ایرانیان در دبی گفته می شود طی دو هفته گذشته فراتر از 200 میلیارد رسیده است.

مطلوب ترین روش برای فعالیتهای سود بالا و سازماندهی شده با هدف پیشرفت، ثبت یک شرکت می باشد که از آن طریق بتوان اهداف خود را در زمینه فعالیتهای تجاری به عنوان شرکتی که ثبت شده پیش برد . با انجام دادن فعالیت های تجاری در قالب یک شرکت، امور تجاری و غیر تجاری شکل قانونی و حقوقی به خود م گیرد و از اعتبار بیشتری برخوردارست.و افراد حقیقی و حقوقی به دلیل اعتبار شرکت تمایل زیادی به همکاری با شرکتهای ثبت شده دارند.

برای ثبت شرکت در دبی دو راه قانونی وجود دارد. یکی از طریق اداره توسعه اقتصادی که مسئولیت صادر کردن پروانه های تجاری ثبت شرکت را به عهده دارند. بعد از مشخص شدن نوع فعالیت بسته به نوع شرکت گواهی مربوط صادر می شود. مانند گواهی تجارت و تجارت عمومی به منظور صادرات و واردات. گواهی مشاوره برای انواع مشاوره سرمایه گذاری و مهندسی، گواهی فروشگاه، صنعتی و غیره.

مزیت های ثبت شرکت در دبی و امارات متحده عربی

  • دریافت امتیازات قانونی از کشور امارات متحده عربی.
  • حمایت از قوانین کلیه طرفین شرکت.
  • برخورداری از مالکیت صد در صدی در مناطق تجاری.
  • اخذ نمایندگی از اشخاص حقیقی به اعتبار برخورداری از سیستم قابل اعتماد و ثابت.
  • دریافت اعتبارات دولتی مانند وام های بانکی و مجوزهای مورد نیاز.
  • برخورداری از نظام تجاری آزاد.
  • معافیت از مالیات در شرکتهای سهامی.
  • انتخاب مدیران شرکت با هر ملیتی.( مدیر می تواند یک شخصیت حقوقی یا حقیقی را دارا باشد.)
  • داشتن حساب بانکی آنلاین بدون نیاز به ویزا.
  • لازم نبودن به ارائه گزارش های بازرسی سالانه.
  • خرید ملک بدون نیاز به پاسپورت یا ویزا تحت عنوان شرکت بین المللی و معافیت از پرداخت هزینه انتقال.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در دبی

  1. کپی مدارک شناسایی مانند پاسپورت یا شناسنامه.
  2. مشخصات کامل فرد ( شامل نام، آدرس و ملیت اعضای متقاضی)
  3. ترجمه ی یکی از قبوض مانند آب یا برق.

شرایط ثبت شرکت در دبی

  • وجود مکان و آدرس مشخص به عنوان محل انجام فعالیتهای شرکت.
  • پرداخت مالیات با ارایه اظهارنامه مالیاتی.
  • پرداخت حقوق به کارکنان و اعضای شرکت و پرداخت بیمه.
  • آشنایی با قوانین تجاری.
  • پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت.

برای انجام تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت در دبی نیاز به تحقیقات کافی و درست و دسترسی به منابع معتبریست که افراد با اطمینان خاطر اقدام به سرمایه گذاری کند.به این منظور سپردن امور بخصوص قانونی و حقوقی به دست افراد توانا همچون ثبت کریم خان می تواند بهترین انتخاب شما در مورد ثبت شرکت در دبی باشد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *