نحوه ی ثبت شرکت در کشور گرجستان

نحوه ی ثبت شرکت در کشور گرجستان


ثبت شرکت در کشور گرجستان

پیشنهاد می کنیم این مقاله را در ثت کریم خان تا انتها مطالعه نمایید تا با نحوه ثبت شرکت در کشور گرجستان آشنا گردید.در سال 2010 بانک جهانی یکی از پیشتازترین کشورها را در اصلاحات اقتصادی ، گرجستان معرفی کرد و رتبه یازدهم از نظر سهولت در سرمایه گذاری ثبت معرفی نمود.گرجستان در حال حاضرهم ردیف کشورهایی نظیر استرالیا، نروژ و ژاپن قرار دارد. درصد مالکیت خارجی شرکت های گرجستانی آزاد بوده و برای سرمایه گذاران خارجی هیچ محدودیتی وجود ندارد هم اکنون ، این امکان وجود دارد که شرکت های خارجی در گرجستان حساب های دارای سوددهی بازکنند و سرمایه گذاران از عوارض واردات و مالیاتهای گمرگی معاف باشند.

نحوه ی ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در کشور گرجستان

دولت گرجستان با تدوین فعالیت های سرمایه گذاری و حفظ ساختارهای اقتصادی خدماتی را ارائه می نماید تا شرایط مناسبی برای جذب سرمایه گذاران خارجی جهت ثبت شرکتهای خصوصی ایجاد بنماید. سیستم اقتصادی این کشور در راستای آزادسازی اقتصادی حرکت کرده و سرمایه گذاری برای اتباع خارجی آزاد است و اتباع کشورهای خارجی حق مالکیت بر اموال منقول و غیر منقول را دارندو در صورت ارائه اسناد مثبته، انتقال هر مقدار ارز حاصل از فعالیت اقتصادی امکان پذیر می باشد.

یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در گرجستان ثبت شرکت میباشد. ثبت شرکت در کشور گرجستان یک نوع سرمایه گذاری به حساب می آید و اسمی که جهت ثبت شرکت در کشور گرجستان گزیده می شود نشان دهنده موضوع فعالیت آن شرکت می باشد. امتیاز گرفتن اقامت و ثبت شرکت در گرجستان به هیچ شخص یا شرکتی قابل انتقال نمی باشد . به این منظور هر شخصی می تواند به آسانی و با کمک یک مترجم خوب کارهای خود را به سرانجام برساند. با توجه به اینکه هر برنامه ریزی اقتصادی و پولی نیازمند مدیریت بهینه می باشد حضور یک مشاور یا وکیل که اطلاعات کامل و صحیحی در چارچوب قوانین حقوقی ثبت شرکتها داشته باشد میتواند کمک زیادی بنماید از جمله ثبت کریم خان.

رایج ترین نوع ثبت شرکت در کشور گرجستان، شرکت با مسؤلیت محدود می باشد که طیف گسترده ای از تجارت و مشاغل را پوشش می دهد. در ثبت شرکت در گرجستان مطابق پروانه ای که صادر می گردد برای انجام فعالیت، شخص می تواند هر شغلی را انتخاب کند و غیر از مشاغل مربوط به تولید و توزیع دارو هر شرکتی را با هر عنوانی مثل رستوران و سوپرمارکت و… با همان مجوز ثبت بنماید و فرد با هیچ مشکلی روبه رو نمی شود.ثبت شرکت در گرجستان کارچندان سختی نمی باشد ولی از آنجایی که بهتر ست تمامی جزئیات قانونی و حقوقی مربوط به امور تجاری و اقتصادی را در نظر گرفت سپردن این امور به افراد باتجربه و کاردان روند ثبت شرکت و کلیه امور اداری را آسان می کند.

شرکتهایی که در گرجستان می توان ثبت نمود جهت سرمایه گذاری شامل:

  • شرکتهای با مسولیت محدود
  • شرکت تضامنی محدود
  • شرکت سرمایه گذاری فردی
  •  شرکت سهامی خاص

مراحل عمومی ثبت شرکت در کشور گرجستان

  1. گرفتن اقامت از طریق ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  2. استخدام نیروی کار برای شرکت ثبت شده
  3. فعال نمودن شرکت
  4. پرداخت نمودن بیمه کارکنان
  5. پرداخت مالیات برای پرسنل مذکور
  6. پرداخت بیمه و مالیاتهای مرتبط با فعالیتهای شرکت

در صورتی که شخص به صورت حضوری اقدام به ثبت شرکت در گرجستان بنماید روند معمول خود را طی خواهد نمود اما چنانچه از طریق وکیل یا مشاور اقدامات مربوط به ثبت شرکت را انجام دهد چنین مراحلی را باید طی نماید:

  • انتخاب وکیل برای تهیه مدارک لازم به زبان گرجی
  • مطالعه و امضای اسناد.
  • گرفتن شماره ثبت شرکت.
  • حضور یافتن در محضر خانه و به ثبت رساندن اسناد و صدور معرفی نامه به شهرداری توسط محضر.
  • مراجعه به بانک های معتبر گرجستان بعد از شماره ثبت و افتتاح حساب.

شما می توانید جهت ثبت شرکت در کشور گرجستان به ثبت کریم خان مراجعه نموده و با خاطری آسوده این کار را به نحو احسن انجام بدهید .

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *