ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی


نکات مربوط به ثبت شرکت در دبی

امروزه بسیاری از مردم در سراسر دنیا ثبت شرکت در دبی را برای راه اندازی کسب و کار بین المللی خود برمی گزینند در صورتی که اقدام به ثبت شرکت در دبی نمایید باید به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه موظف به پرداخت مالیات نیستید و در صورتی که غیر بومی باشید نیز می توانید به طور در آن مناطق شرکت ها صد درصد مالک شرکت خود در دبی باشید.امارات متحده عربی از نظر جغرافیایی نزدیکترین کشور همسایه نسبت به ایران می باشد و نظر به رشد اقتصادی و تجاری این کشور در سال های اخیر تجار و فعالان اقتصادی را به خود جذب نموده است و بسیاری از شرکت های بزرگ و بین المللی به ثبت شرکت در دبی پرداخته اند و در این منطقه به ثبت شرکت و یا شعبه پرداخته اند.این منطقه به دلیل آرامش و امنیتی که در آن حکم فرماست مناسب برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار بین المللی می باشددر صورتی که قصد انجام فعالیت اقتصادی در حوزه بین الملل را دارید باید این نکته را مد نظر داشته باشید که راه اندازی کسب و کار در امارات متحده عربی و ثبت شرکت در دبی دارای دو حوزه قانونی می باشد :

  • اداره توسعه اقتصادی(local)
  • منطقه آزاد تجاری (راس الخیمه، جبل علی، فرودگاه دوبی، شهر اینترنت دوبی، شهر مدیا دوبی، عجمان، شارجه)

شما می توانید با ثبت شرکت در دبی به گسترش کسب و کار خود در سطح جهانی با هویتی کاملا بین المللی بپردازید و از مزایای آن به منظور افزایش سود در شرکت برخوردار گردید.

شرکت بین المللی یک نهاد قانونی و حقوقی تشکیل شده از حداقل یک و حداکثر 50 سهامدار که بخشی از توافقات را به صورت اساس نامه جهت کسب و کار بین المللی ، مالکیت دارایی و مدیریت مالیاتی در راستای کاهش مالیات های مختلف اعم از مالیات درآمد ، مالیات انتقال ملک ، سود سرمایه و … با هم امضا میکنند.همچنین در صورتی که به ثبت شرکت در دبی بپردازید می توانید حساب بانکی آنلاین بدون نیاز به ویزا داشته باشید که امکان دسترسی آسان و سریع در هر نقطه از دنیا را برای شما فراهم می آورد.

اداره توسعه اقتصاد چیست؟

اداره توسعه اقتصاد در حقیقت یک هیئت دولتی است که مسئولیت صدور پروانه های تجاری را به عهده دارد ، در حقیقت این اداره ثبت شرکت در امارات را به عهده دارد این اداره منحصرا زیر نظر قانون فدرال عمل می کند با ثبت شرکت در اداره توسعه اقتصاد 51% سهام شرکت می بایست باید به یک اماراتی اختصاص داشته باشد که این شخص اماراتی به عنوان یک اسپانسر به شمار می رود و شرکت به منظور انجام کارهای اداری وابسته به اسپانسر است اما با ثبت شرکت در دبی یا یکی از مناطق تجاری امارات میتوانید مالکیت 100% داشته و به هیچ وجه نیازی به اسپانسرعرب نخواهید داشت و بعلاوه از پرداخت هرگونه مالیاتی معاف خواهید شد.

لطفا توجه کنید که برای ثبت شرکت در دبی و شروع فعالیت در این منطقه کدام مقصد و منطقه مناسب شماست :

جهت اخذ گواهی شرکت محلی ( Local) میبایست یک دفتر واقعی داشته باشید ولی در Free Trade Zone تسهیلات یک دفتر به صورت نیمه وقت با قیمت پایین تر در اختیارآن شرکت قرار خواهد گرفت.بنابراین افردی که قصد ثبت شرکت در دبی را دارند و می خواهند کارمند استخدام کنند باید به ثبت شرکت local بپردازند.ثبت شرکت در مناطق تجاری آزاد نسبت بهlocal ساده تر و مقرون به صرفه تر است.پس از تعیین نوع فعالیت با توجه به نوع شرکت گواهی مربوطه صادر می گردد.

در امارات گواهی های مختلفی صادر می گردد که در ادامه موسسه ثبت شرکت کریم خان هر یک از این گواهی ها را برای شما توضیح می دهد.

انواع گواهی های صادر شده در امارات

  • گواهی تجارت و تجارت عمومی (شرکت با مسئولیت محدود و نا محدود) که این گواهی جهت امور صادراتی و وارداتی مورد استفاده قرار می گیرد.تفاوت میان تجارت و تجارت عمومی در این است که در تجارت چند نوع کالای محدود را میتوان معامله کرد که در گواهی ذکر می گردد ، اما در تجارت عمومی هیچ محدودیت کالایی وجود ندارد در نتیجه تجارت عمومی پر هزینه تر است.
  • مشاوره :گواهی مشاوره برای انواع مشاوره مورد استفاده قرار می گیرد برای مثال مشاوره سرمایه گذاری،مشاوره مهندسی و غیره.برای گرفتن این گواهی مدرک تحصیلی مرتبط با نوع مشاوره برای ثبت شرکت مورد نظر لازم است.
  • گواهی فروشگاه (فقط به صورت Local به ثبت می رسد یعنی 51% سهم متعلق به شریک اماراتی می باشد.)
  • گواهی حرفه ای(مثل آرایشگاه و …که فقط به صورت Local ثبت میشود)
  • گواهی صنعتی که قادر است کار تولید و بسته بندی انجام دهد.
  • شرکت بین المللی (Offshore)

انواع شرکت های قابل ثبت در دبی

  • شرکت تضامنی General Partnership
  • شرکت با مسئولیت محدود Limited Liability Company(LLC)
  • شرکت مختلط غیر سهامیSimple Limited Partnership
  • مشارکت محدود با سهام Partnership Limited With Shares
  • شرکت سهامی عام Public Joint Stock
  • شرکت سهامی خاص Private Joint Stock
  • سرمایه گذاری مشترک
  • Joint Participation

در ادامه با موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان همراه باشید تا مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی را برای شما برشمریم.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در دبی

  1. اعلام نامی که برای شرکت انتخاب کرده اید
  2. ارائه نام کامل – محل تولد – تاریخ تولد، آدرس و ملیت تمامی سهامداران
  3. نام کامل – آدرس و ملیت «کارکنان»
  4. اسکن واضح و کامل از پاسپورت در غیر این صورت و عدم دسترسی به پاسپورت می توانید ترجمه رسمی اسناد شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی و یا گواهینامه ارائه دهید.
  5. ارائه یک ترجمه رسمی از برگه ایی که بتواند آدرس در حال حاضر شما را در ایران تایید نماید (مانند قبض موبایل)
  6. قانون برای ثبت شرکت در دبی (در مناطق آزاد) محدودیتی برای میزان سرمایه گذاری تعریف نکرده است (سرمایه از یک دلار تا بی نهایت)

مزایای ثبت شرکت در دبی

  • ثبت شرکت در دبی این امکان را برای متقاضیان به وجود می آورد تا از امکانات جهانی و کسب اعتبار بین المللی ، اعتبارات مالی و بانکی با ساده ترین شرایط برخوردار گردند.
  • ثبت شرکت در دبی سبب معافیت از پرداخت هرگونه مالیات گردیده و این امکان را برای متقاضیان به وجود می آورد تا تمامی فعالیت های اقتصادی با ۱۰۰% معافیت به انجام رسانند.
  • ثبت شرکت در دبی امکان دریافت وام های بلند مدت با بهره پایین و دریافت کارتهای اعتباری – دسته چک و کارت تخفیف برای بلیط هواپیما را برای متقاضیان فراهم می آورد.
  • با ثبت شرکت در دبی شرایط اخذ اقامت دبی برای صاحب شرکت و شرکاء و کلیه اعضای خانواده فراهم خواهد شد.
  • متقاضیان می توانند شرکت مورد نظر را بصورت خاص و چند منظوره تجاری به ثبت برسانند
  • با ثبت شرکت در دبی امکان سفر به کشورهای قطر ، کویت ، عمان و بحرین بدون نیاز به ویزا فراهم خواهد شد.
  • متقاضیان می توانند با ثبت شرکت در دبی زندگی ایده آل و امکاناتی در سطح استاندارد جهانی داشته و خود یا فرزندانشان به تحصیل بپردازند.
  • ثبت شرکت در دبی امکان سرمایه گذاری مطمئن در یک کشور بزرگ با ثبات اقتصادی و بازگشت سرمایه از طریق خرید ملک و زمین و تجارت خودرو را به وجود می آورد.
  • کشور دبی به لحاظ مسافتی به ایران نزدیک بوده و رفت و آمد سریع تر و آسان تر خواهد بود.

در ادامه با موسسه ثبت شرکت کریم خان همراه باشید تا نکاتی چند در خصوص ثبت شرکت در دبی را به شما ارائه دهد.

نکاتی در خصوص ثبت شرکت در دبی

متقاضیان ایرانی که در ایران اقامت دارند و قصد دارند در امارات متحده عربی اقامت داشته باشند می توانند با ثبت شرکت در دبی و یا هر نقطه از امارات از طریق موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان ، اقامت این کشور را از طریق این سازمان اخذ نمایند.اخذ اقامت کشور امارات در قالب کاری یا کارمندی برای متقاضیان گذرنامه ایرانی امکان پذیر نمی باشد.براساس تماس های تلفنی زیادی که متقاضیان از داخل ایران به این سازمان دارند ، اعلام می شود هم اکنون دارنده گذرنامه ایرانی نمی تواند از طریق یافتن کار و یا کارفرما ویزای اقامت کارمندی امارات را اخذ نماید.این سازمان از شما خواهشند است وقت و سرمایه خود را در این زمینه تلف نفرمایید. متاسفانه مشاهده شده است که بسیاری از متقاضیان با پرداخت هزینه سبب بلا تکلیفی خود و درگیر مسائل قانونی با افرادی شده اند که به آنها وعده های پوچ و بی اساس ارائه نموده اند.

ثبت شرکت در دبی امکان یک زندگی ایده آل را برای متقاضیان فراهم می آورد.موسسه ثبت شرکت کریم خان امکان ثبت شرکت در این کشور را برای شما فراهم می نماید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *