Rejections and Returns The principle of the minutes by post


موارد رد پذیرش و عودت اصل صورتجلسه

همان طور که قبلا اشاره کردیم ، جهت ابلاغ درخواست ثبت شرکت در نخستین باید با رجوع کردن به پورتال اداره ثبت شرکت ها ، فرم مرتبط را کامل کنید.با کامل کردن مشخصات در سامانه ی اداره ثبت شرکت ها ، کارشناس حقوقی شروع به رسیدگی مشخصات می کند .

 

اگر ناقص باشد برای متقاضی در سامانه اعلام رفع نقص فرستاده میشود و میبایست نقص را برطرف کنند و بعد از برطرف کردن نقص مشخصات ، آن را تایید می کند . بعد از قبول اینترنتی توسط سامانه و دریافت تاییدیه قبول ، میبایست ابطال اصلی صورت جلسات تنظیمی و پیوست های آن ها را توسط باجه های پست و در پاکت های مخصوص اداره ثبت شرکت ها به شکل سفارشی به آدرس قید شده در تاییدیه ی قبول بفرستید و از رجوع بصورت حضوری با هدف دادن مدارک اجتناب کنید . بعد از ارسال پستی، شماره مرسوله به وسیله سامانه وارد پرونده می شود.

شما می توانید موقعیت پرونده خود را در سامانه توسط کد رهگیری که در ثبت نام اینترنتی به شما اختصاص داده شده است دنبال کنید.

بعد از بررسی مدارک به وسیله متصدی ثبت ، ۳احتمال به وجود می آید:

1- رد شدن پرونده :

این مورد ، هنگامی به وجود می آید که مدارک شما دارای نواقصی باشد که توانایی رفع نباشد . در این حالت شرکت شما قدرت ثبت نداشته و میبایست دوباره مراحل ثبت را مجدداً و مبادرت به دریافت کد رهگیری جدید نمایید.

۲- ناقص بودن پرونده :

این مورد هنگامی به وجود می آید که مدارک شما دارای ایراد باشد؛ اما این ایراد ها توانایی رفع داشته باشند . در این شرایط ، شما میبایست مطابق اعلامیه ای که برایتان فرستاده می شود نسبت به برطرف کردن ایرادات مدارک خود مبادرت کنید.

۳- صدور آگهی :

در این گونه موارد ، یعنی اداره ثبت شرکت‌ها با تقاضایی شما اعلام رضایت کرده که در این حالت میبایست شخص درخواست کننده یا وکیل ثبت شرکت به همراه اصل شناسنامه و کارت ملی، جهت دریافت مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت رجوع کنند . متصدی دفتر شروع به ثبت و پیش نویس آگهی تاسیس شرکت در دفتر ثبت شرکت ها می نماید . کارت شناسایی درخواست کننده را دریافت می کند و آن را با اطلاعات درج شده در اساسنامه یکی می کند. دریافت هویت متقاضیان ،دریافت امضا از درخواست کننده در ذیل ثبت در دفتر ، گواهی درخواست کننده ها تحت عنوان ثبت با سند برابر است ، نوشتن شماره ی ثبت در اظهارنامه شرکت از دیگر اقدامات متصدی دفتر می باشد.

شرایطی که باعث رد پذیرش و استرداد اصل صورتجلسه توسط پست می شود به شرح زیر:

  • دریافت نکردن پذیرش اینترنتی تفکیکی جهت هر یک از صورتجلسات.
  • عدم مطابقت کامل متن تایپ شده با اصل صورتجلسه.
  • عدم فرستادن اصل صورتجلسه و بکارگیری از تصاویر معمولی یا برابر با اصل شده.
  • توجه نداشتن در تعیین نوع شرکت و عدم برابر کردن عنوان صورتجلسه انتخابی در سامانه.
  • کامل نکردن اطلاعات کامل سهامداران و افراد حقیقی ( نمایندگان اشخاص حقوقی و مدیران شرکت یا مؤسسه)
  • تناقض متن صورتجلسه ای که مشخصات را در آن وارد نموده با اصل صورتجلسه ارسالی.
  • هنگامی که شماره ثبت و شناسه ملی شرکت یا مؤسسه به عللی هم خوانی نداشته یا دارای تعدد شناسه ملی باشد.
  • نفرستادن اصل وکالتنامه ها یا کپی برابر با اصل آن ها و همچنین دیگر مدارک لازم ( درحالی که توجه کرد کلیه مدارک پس از پذیرش اینترنتی در زمان فرستادن صورتجلسه پیوست شود).

موسسه حقوقی ثبت کریم خان مجموعه ای متشکل از برترین متخصصان و مشاوران با استفاده از رد پذیرش و عودت اصل صورتجلسه به واسطه پست در خدمت شما بزرگواران باشد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *