شرکت ها و موسسه های دانش بنیان شرکت یا موسسه تعاونی یا خصوصی می باشد که با هدف هم افزایی ثروت و علم ، توسعه اقتصاد دانش محور ، تحقق هدف های اقتصادی و علمی که شامل گسترش و کاربرد نوآوری و اختراع می باشند و همچنین تجاری سازی نتیجه های توسعه و تحقیق شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در زمینه ی فناوری های برتر و با ارزش افزوده بالا به خصوص در تولید نرم افزارهای مرتبط ایجاد می شود.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت های دانش بنیان

در این مقاله قصدمان این می باشد تا به مدرک های مورد نیاز برای ثبت شرکت های دانش بنیان بپردازیم. یادآور می شویم ثبت کریم خان به عنوان یکی از قابل اعتبار ترین مرکزهای ثبتی ، با به کارگیری توان بالای کادر متخصص خود در کم ترین زمان ممکن فعالیت های موردنیاز را برای ثبت شرکت شما انجام می دهد. برای این هدف لازم می باشد با کارشناس های متخصص ما تماس بگیرید.

مدرک های موردنیاز برای ثبت شرکت دانش بنیان

  1. تصویر اساس نامه شرکت
  2. آخرین اظهارنامه مالیاتی فرستاده شده به سازمان امور مالیاتی کشور
  3. تصویر اظهارنامه یا شرکت نامه شرکت دانش بنیان
  4. رزومه شرکت
  5. کپی مدارک تحصیلی اعضا و موسسین
  6. تصویر آگهی روزنامه رسمی شرکت
  7. کپی کارت ملی و شناسنامه اعضاء هیات مدیره شرکت
  8. نهایی ترین لیست بیمه شرکت و چکیده وضعیت حقوق دستمزد و پاداش ها

شرکت های دانش بنیان باید جهت ثبت روش هایی را با ارائه مدرک های بالا پشت سر بگذارند. ما در مقاله های دیگر در مورد چگونگی ثبت شرکت های دانش بنیان به طور کامل توضیح داده ایم، برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر قادر می باشید به این مقاله ها در پورتال رجوع کنید.

ثبت کریم خان با داشتن کادر متخصص و حرفه ایی خود به صورت کاملا رایگان آماده ی پاسخگویی کاملا رایگان به صورت شبانه روزی به شما عزیزان در خصوص ثبت شرکت های دانش بنیان می باشد .

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *