ثبت شرکت ها

ثبت شرکت ها


اقدامات قابل انجام برای شرکت های ثبت شده

موثرترین راه برای انجام اقدامات اقتصادی پربازده ثبت شرکت می باشد. از روش ثبت موسسه یا شرکت می توان از مزیت هایی که قانون برای شرکت های ثبت شده لحاظ کرده است بهره برد. ( به عنوان نمونه ایی از این پاداش ها می توان به زیر پوشش بیمه بودن ، استفاده از معافیت های دارایی با توجه به نوع اقدامات شرکت اشاره کرد.)

در زیر ، به بعضی فعالیت هایی که شرکت های ثبت شده قادر به انجام می باشند می پردازیم .

ثبت شرکت ها

 

امکان شرکت در مزایده و مناقصه و قراردادهای دولتی

هر ساله مزایده ها و مناقصه های مهم و بزرگ زیادی به صورت خصوصی و دولتی تشکیل می شود. امکان حضور در مزایده و مناقضه و قراردادهای دولتی تنها برای افراد حقوقی دارای امکان می باشد و هویت حقیقی نمی تواند به صورت تکی و بدون داشتن شرکت در مزایده ها و مناقضه های دولتی ثبت نام کند. به همین دلیل ، یکی از مزیت های ثبت شرکت امکان حضور در مناقصه ها و مزایده ها واستفاده ازمزیت های این نوع معامله ها می باشد .

دریافت و اعطاء نمایندگی رسمی

دریافت نمایندگی از بقیه شرکت ها وابسته به ثبت شرکت می باشد. افراد زیادی تمایل به اخذ نمایندگی از شرکت های بزرگ و اقدامات تحت عنوان نمایندگی این برندها می باشند. برندهای شامل اعتبار داخلی و خارجی ازلحاظ خودداری از بروز مشکلات حقوقی و مالی بیش تر با شرکت های ثبت شده که اعتبار قانونی دارند ، قرارداد همکاری امضا می کنند.

دریافت مجوز ها ، اعتبارها و امتیازها از نهادها و سازمان ها ( وام )

بسیاری از اعتبارات و امتیازات ، در اکثر موارد تنها به شرکت ها داده می شود و افراد حقیقی از دریافت چنین پاداش هایی بی بهره می باشند.

ثبت شرکت کریم خان با استفاده از کارشناسان حرفه ایی و متخصص و با چندین دهه تجربه ی موفق، با افتخار آماده ی دادن خدمات به شما عزیزان، در حیطه های ثبتی و حقوقی مانند ثبت برند و ثبت شرکت می باشد.
“در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت کریم خان،پذیرای شما بزرگواران می باشیم.”

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *