ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج


ثبت برند در کرج، تهران و ایران در سریع ترین زمان ممکن برای هر شرکتی و تولید کننده ای و یا هر استارتاپی حائز اهیمت است .برندینگ در کرج برای هر تولید کننده و توزیع کننده کالایی در کرج میتواند به معنی افزایش فروش محصول باشد. هزینه های برندیگ، سرمایه گذاری برای افزایش اعتبار کالای شماست.ثبت برند در کرج با توجه به تعدد کارخانه ها و تولیدی ها در خود این شهر و شهر های اطراف و حضور شهرک های صنعتی در اطراف این شهر اهمیت بسیار بالایی دارد.

ثبت برند در کرج

ثبت برند در کرج

راهی برای بدست آورند حقوق انحصاری معرفی كالاها و خدمات در بازار و ارائه حق استفاده مجوز ازطریق درج ثبت برند در کرج توسط موسسه حقوقی ثبت کریم خان که با این ثبت مالکین می توانند از علائم تجاری خود محافظت کند.مدت زمان این حفاظت متفاوت است اما علائم را می توان به طور نامحدود با پرداخت مبلغ مربوطه تمدید کرد.حفاظت از محصولات و خدمات از طریق علائم تجاری توسط مراجع قانونی كه در اكثر کشورها اجازه ممانعت از تخلفات در این زمینه را دارند، تصدیق می‌شود.حفاظت از برند منعی بزرگ سر راه رقبای متقلبی است که ‌به وسیله استفاده از علائم خاص و مشهور به منظور فروش بیشتر محصولات خدمات نامرغوب خود را در بازار عرضه می کنند. نظام حفاظت از علائم تجاری آگاهی و امكان سرمایه‌گذاری برای تولید و فروش كالاها و خدمات را دربهترین فضای ممكن برای مردم ایجاد می کند و از این راه تجارت بین‌المللی را آسان می کند.

خرید و فروش برند درکرج

برای اینکه مسیر ثبت برند تا حدودی زمان بر و سخت میباشد، بسیاری از اشخاص بهترین راه را خرید برند به شکل آماده است.اساسا با خرید برند آماده و پرداخت مقداری هزینه بالاتر،هم توانایی انتخاب بیشترداریم هم زمان و ریسک ثبت برند را متحمل نمیشویم . درصورتی که شما می‌توانید اقدام به فروش برندهای اضافی خود در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری به اشخاصی که به آن نیاز دارند ، نمایید و علاوه بر جبران هزینه های ثبتی، سود خوبی در زمینه فروش برند خود کسب نمایید.واگذاری برند در ایران کاملا قانونی می‌باشد و بسیار راحت و آسان است و طی زمان کمی این کار انجام می‌گیرد.درمورد ثبت علامت تجاری و صنعتی٬ لوگو و آرم (برند) در کرج باید اشاره کرد.برای ثبت علامت تجاری باید به تعداد علامت مورد نظر اظهار نامه جداگانه داده شود.اجازه استفاده از علامت تجاری ثبت شده به دیگران در ایران باید به ثبت برسد.

مدارک لازم جهت ثبت برند در کرج

1. شخص حقیقی

  •  مدرک شناسنامه شخص متقاضی
  •  کارت ملی شخص متقاضی
  •  کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن
  • مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  •  نمونه علامت تجاری (در کادر 10 در 10)

2. شخص حقوقی

  •  مدرک شناسنامه مدیر عامل شرکت
  •  کارت ملی مدیر عامل شرکت
  •  روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
  •  مجوز فعالیت (جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  •  کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن
  •  یک نمونه از علامت مورد تقاضا (در کادر 10 در 10)

ثبت لوگو ، آرم و علائم تجاری در کرج

طرح و قالبی که بر روی محصولات و خدمات درج میشود لوگو و یا آرم تجاری نام دارد که برای معرفی و شناساندن آن ها بهره میبرند. که رایج ترین و بهترین ابزار برای تبلیغات وسیع و مشخص کردن محصولات و خدمات و عرضه در بازار و بین عموم است. ثبت آرم و لوگو باعث حمایت دولت میشود.

ثبت اضافه کالا و طبقه برند در کرج

زمانی که بعد خاتمه ثبت برند خود قصد اضافه کردن کالا یا طبقه خاص دیگری را داشته باشید در این صورت با ثبت اظهارنامه افزایش کالا و خدمات از طریق موسسه حقوقی ثبت کریم خان در سامانه اداره مالکیت صنعتی و بررسی کارشناسان این اداره و پرداخت میزان مبلغ مربوطه آگهی انتشار آن انجام میشود.

طبقه بندی های علامت تجاری

مصنوعات نساجی

فلزات و مصنوعات فلزی

اسباب بازی و لوازم ورزش

صنایع و محصولات کشاورزی

موادغذایی و محصولات کشاورزی

دستگاه و لوازم و آلات فنی و علمی و صنعتی

مصنوعات و اشیاء ساخته شده از مواد مختلف

و دیگر موارد که میتوانید با مراجعه به لینک ثبت کریم خان از طبقه مورد نطر خود اطلاع یابید.

ارائه خدمات حرفه ای در ثبت برند شرکت ها در کرج در دپارتمان تخصصی ثبت کریم خان جهت متقاضیان محترم آماده همراهی است.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *