مدارک لازم برای ثبت شعبه شرکت خارجی در ایران

مدارک لازم برای ثبت شعبه شرکت خارجی در ایران


موسسه حقوقی ثبت کریم خان در این مقالات پیشین درباره ثبت شرکت سخن گفته است ، در این متن قصد داریم در خصوص مدارک لازم برای ثبت شعبه شرکت خارجی در ایران اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.شعبه شرکت خارجی ، واحد محلی تابع شرکت اصلی می باشد که مستقیما موضوع و وظایف شرکت اصلی را در محل، انجام می دهد. فعالیت شعبه در محل، تحت تام و با مسئولیت شرکت اصلی می باشد.
ثبت شعبه یا نمایندگی شرکت خارجی در ایران ملزوم به عمل متقابل کشور به تبعیت شرکت خارجی می باشد، یعنی چنانچه در کشور اطاعت شده شرکت خارجی ثبت شعبه یا نمایندگی های شرکت های ایرانی پیشنهاد شده باشد، شرکت های آن کشور نیز مجاز می باشند نسبت به ثبت شعبه یا نمایندگی خود در ایران اقدام کنیم.

مدارک لازم برای ثبت شعبه شرکت خارجی در ایران

هرگاه ثبت شعبه شرکت خارجی مدنظر باشد ، ماده 3 آیین نامه اجرایی قانون اجازه ثبت شعبه یا نمایندگی شرکت های خارجی ، ( تصویب شده ی 21/8/1367 مجلس شورای اسلامی ) ، دادن مدرک های زیر را لازم می داند :

1- اساس نامه شرکت ، آگهی تاسیس ونهایی ترین تغییرهای ثبت شده در مرجع های مربوطه
2- نهایی ترین گزارش مالی که توسط شرکت تایید شده است
3- گزارش توجیهی شامل اطلاعات مربوط به عملیات شرکت و مشخص نمودن دلیل ها و لازم بودن ثبت شعبه ها در ایران ، مشخص نمودن نوع و حدود اختیارها و جای فعالیت شعبه ، پیش بینی نیروی انسانی ایرانی و خارجی لازم و چگونگی تامین منابع وجوه ارزی و ریالی برای اداره امور شعبه

” ارائه خدمات حرفه ای ثبتی در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت کریم خان “
{ با امکان استفاده از پاسخگویی و مشاوره ی رایگان }

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *