مدارک لازم برای تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود


مدارک تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود

  1. کپی آگهی یا روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  2. کپی آگهی یا روزنامه رسمی تغییرات شرکت ( در صورت وجود)
  3. کپی پشت و روی شرکتنامه یا تقاضانامه ثبتی شرکت
  4. کپی برابر با اصل شناسنامه و کارت ملی شرکاء یا هیئت مدیره جدید شرکت
  5. کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکاء و هیئت مدیره یا نماینده شخص حقوقی
  6. تصویر آخرین روزنامه رسمی شرکت و احکام نمایندگی اشخاص حقوقی هیئت رئیسه و هیات مدیره و سهامداران اشخاص حقوقی ( چنانچه شرکای جدید اشخاص حقوقی باشند ) .
  7. تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز شرکت

 

چند نکته :

  1. تمامی صورتجلسات باید روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه بعد از امضاء اشخاص صاحب سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و فرستاده شود
  2. تمامی اقدامات پذیرش صورتجلسات بواسطه سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می پذیرد.
  3. برای دسترسی به تمامی اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های مربوط به چگونگی پذیرش و ثبت تقاضای تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکتها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir نیز برای بهره برداری لازم استفاده کرد.

سامانه هوشمند تنظیم و تولید صورتجلسه

یکی از مهم ترین چالش های شخصیت های حقوقی ( شرکت ها و موسسات ) در کشور ، تنظیم صورتجلسات ( تغییرات و تاسیس ) طبق قوانین تجارت می باشد. مهم تر از آن هماهنگی این صورتجلسه ها با آخرین بخشنامه ها ، تفاسیر بحق و صحیح مدیران و کارشناسان ثبت شرکت ها از قانون تجارت است.در تنظیم صورتجلسات و به دنبال آن ورود اطلاعات در سامانه ثبت شرکت ها به روش دستی ، بروز اشتباه و خطای انسانی امری اجتناب پذیر خواهد بود.

باتوجه به اهمیت موضوع ، کادر تخصصی ثبت شرکت کریم خان ، با بهره گیری از توان بالای نخبگان حقوق ، متخصصان نرم افزار و برنامه نویسی ، اولین سامانه هوشمند تنظیم و تولید صورتجلسات شخصیت های حقوقی را طراحی تولید نموده است.این سامانه هوشمند و پیشرفته طبق قانون تجارت و آخرین بخشنامه های اداره کل ثبت شرکت های کشور تولید و راه اندازی شده است تا ابزاری کارآمد و راهگشا برای وکلا ، حقوقدانان ، موسسات حقوقی ، کارشناسان و سایر شرکت ها و موسسات باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان تخصصی ، با همکاران ما در ثبت شرکت کریم خان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *