مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص


  1. کپی آگهی یا روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  2. کپی آگهی یا روزنامه رسمی تغییرات شرکت ( در صورت وجود )
  3. کپی پشت و روی اظهارنامه ثبتی شرکت
  4. کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه سهامداران و هیئت مدیره و بازرسان شرکت و یا نماینده شخص حقوقی
  5. کپی برابر با اصل شناسنامه و کارت ملی سهامداران یا هیئت مدیره و بازرسان جدید شرکت
  6. ارائه آخرین لیست سهامداران شرکت در صورت داشتن نقل و انتقال از تاریخ تاسیس
  7. کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت و احکام نمایندگی اشخاص حقوقی هیئت رئیسه و هیات مدیره و سهامداران اشخاص حقوقی ( در صورتی که شرکای جدید اشخاص حقوقی باشند ).
  8. پرکردن فرم اطلاعات مورد نیاز شرکت

چند نکته :

  1. تمامی صورتجلسات باید روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه بعد از امضاء اشخاصی که در این شرکت صاحب سمتی هستند و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال شود.
  2. تمامی اقدامات پذیرش صورتجلسات بوسیله سامانه اینترنتی به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir صورت می پذیرد.
  3. برای دسترسی به تمامی اطلاعیه ها و بخشنامه ها و آخرین راهنمایی های در رابطه با نحوه پذیرش و ثبت درخواست تاسیس و تغییرات اینترنتی علاوه بر مراجعه به راهنمای سایت فوق می توان از پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکتها به آدرس http://sherkat.ssaa.ir جهت بهره برداری لازم مورد استفاده قرار داد.

سامانه هوشمند تنظیم و تولید صورتجلسه

یکی از مهم ترین چالش های شخصیت های حقوقی ( شرکت ها و موسسات ) در کشور ، تنظیم صورتجلسات ( تغییرات و تاسیس ) براساس قوانین تجارت می باشد. مهم تر از آن هماهنگی این صورتجلسات با آخرین بخشنامه ها ، تفاسیر بحق و صحیح مدیران و کارشناسان محترم ثبت شرکت ها از قانون تجارت است.در تنظیم صورتجلسات و بدنبال آن ورود اطلاعات در سامانه ثبت شرکت ها به صورت دستی ، امکان بروز اشتباه و خطای انسانی وجود د دارد.

با توجه به اهمیت موضوع ، کادر تخصصی ثبت کریم خان ، با بهره گیری از توان بالای نخبگان حقوق ، متخصصان نرم افزار و برنامه نویسی ، موفق به طراحی و تولید اولین سامانه هوشمند تنظیم و تولید صورتجلسات شخصیت های حقوقی شده است.
این سامانه هوشمند و پیشرفته براساس قانون تجارت و آخرین بخشنامه های اداره کل ثبت شرکت های کشور تولید و راه اندازی شده است تا ابزاری کارآمد و راهگشا برای وکلا ، حقوقدانان ، موسسات حقوقی ، کارشناسان و سایر شرکت ها و موسسات باشد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *