نحوه ی پیگیری تقاضای ثبت شرکت

نحوه ی پیگیری تقاضای ثبت شرکت


پیگیری تقاضای ثبت شرکت چگونه انجام می گیرد؟

موسسه حقوقی ثبت کریم خان با بهترین خدمات ثبتی راهگشای شما عزیزان در هر گونه زمینه ی ثبتی خواهد بود. با ما همراه باشید.امروزه با ماشینی شدن روند ثبت شرکت،پیگیری تقاضای ثبت شرکت هم از همین روش به سهولت انجام می گیرد و دیگر همچون گذشته به مراجعه حضوری نیازی نخواهد بود.درخواست کنندگان می توانند توسط پایگاه اینترنتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آدرس http://www.irsherkat.ssaa.ir (بخش پیگیری درخواست ثبت شرکت )،با درج شماره پیگیری و انتخاب نوع تقاضای خویش تصمیمات گرفته شده را دنبال کرده و از محتوای آن آگاه گردند.

 

نحوه ی پیگیری تقاضای ثبت شرکت

به این منظور در زمان ثبت نام اولیه در پایگاه اینترنتی یک کد پیگیری مختص شما می گردد که تا هنگام کسب نتیجه، با آن کد قادرید از شرایط پرونده خویش آگاه شوید.لذا بعد از وارد کردن اطلاعات در سامانه و اخذ کد رهگیری با وارد شدن بر روی لینک”پیگیری درخواست” توسط همین پایگاه اینترنتی تصمیمات متخذه را پیگیری و از محتوای آن آگاه گردید.

در صورت فراموشی یا گم کردن کد پیگیری خویش،می توانید لینک “شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام ” را انتخاب کرده و نوع تقاضای ثبت شرکت خویش را تعیین نمایید تا با جواب به چند سوال قادر باشید به سامانه ورود پیدا کرده و وضعیت ثبتی خویش را دنبال نمایید.

وضعیت تقاضای ثبت شرکت بعد از ارسال مدارک

بعد از فرستادن مدارک به اداره ثبت شرکت ها و دنبال نمودن وضعیت توسط سامانه،امکان دارد سه حالت زیر رخ دهد:

  1. نقص پرونده
    با کامل نمودن فرم ها و فرستادن آن به اداره ی ثبت شرکت ها چنانچه صورتجلسه شما ناقص باشد ،برای شما ابلاغیه برطرف نمودن نقص ارسال می گردد و می بایست جهت رفع نقص اقدام نموده و اسناد مرتبط با رفع نقص را با پاکت و پوشه ویژه رفع نقص تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها ارسال نمایید.
  2. صدور آگهی
    در صورتیکه صورتجلسه ی شما به تأیید برسد،در انتها برای صدور آگهی به روزنامه فرستاده می شود که در این حالت لازم است فرد درخواست کننده یا نماینده قانونی ثبت شرکت جهت دریافت مدارک ثبتی و امضا دفاتر به مرجع ثبت شرکت ها مراجعه کند.رد پرونده
    در وضعیتی دیگر امکان دارد صورتجلسه ی شما مورد قبول واقع نگردد که در این حالت ادله عدم پذیرش صورتجلسه در ابلاغیه ای به شما اعلام می شود تا جهت تنظیم و صادر نمودن صورتجلسه ی جدید اقدام کنید.

به علاوه به جز امکان پیگیری وضعیت نهایی صورت جلسه ی ارائه شده،راهنمای اجرای روند قبول تقاضا های انواع ثبت تاسیس،دستیابی به آخرین اطلاعات مرتبط با نحوه ی تنظیم تقاضای ثبت شرکت ،اسناد مورد نیاز بخشنامه ها و شیوه نامه ی اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی های سریع هم در پایگاه اینترنتی مذکور قابل دسترسی است.

مجموعه ثبت کریم خان با برخورداری از مشاوران زبده و کارآزموده،خدمات خویش را در زمینه های حقوقی و ثبتی به شما ارائه می دهد.در صورت نیاز می توانید با شماره ی 87146 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *