نحوه ی ثبت شرکت پتروشیمی

نحوه ی ثبت شرکت پتروشیمی


ثبت شرکت پتروشیمی

صنایع پتروشیمی بخشی از صنایع شیمیایی می باشد که طی آن محصولات شیمیایی به وسیله ی تغییر شکل یا فعل و انفعالات مواد خام حاصل از نفت یا گاز طبیعی ،تولید می گردند.کشور ایران دارای چهارمین رتبه در زمینه ی تولید نفت دنیا می باشد و دارای دومین ذخایر بزرگ گاز جهان است که ،80 درصد درآمدهای صادراتی خویش را از نفت و گاز تامین می نماید.به همین منظور در این مطلب ثبت کریم خان قصد دارد به چگونگی ثبت شرکت پتروشیمی بپردازد.فرآورده های پتروشیمی از مواد صنعتی فراوان مانند کودهای شیمیایی،لوازم الکترونیکی،قطعات پلاستیکی و لاستیکی،الیاف مصنوعی،و غیره تشکیل گشته اند.

 

نحوه ی ثبت شرکت پتروشیمی

بر اساس وظیفه مهم نفت و گاز و نیز ارتقاء چشمگیر درخواست فرآورده های پتروشیمی، هم اکنون شرکت های پتروشیمی دارای نقش قابل توجهی در افزایش بکارگیری و استعمال مناسب از نیروی انسانی می باشند.

از جمله مقاصد بلند مدت این صنعت،شناسایی و معرفی امکان های سرمایه گذاری،واگذاری پروژه ها به سرمایه گذاران تایید صلاحیت گردیده و سهولت در راه سرمایه گذاری است.در نتیجه فرصت با ارزشی فراهم شده تا شرکت های دارای فعالیت در زمینه این صنعت،با توجه به رویه ی تقاضای بازار،کاهای خویش را در این حوزه رهنمود نمایند.امروزه شرکت های داخلی به جهت بازگشایی فضای مساعد،درخواستشان جهت حضور در این زمینه بیش از قبل گردیده است.

به منظور ثبت شرکت پتروشیمی می توانید به شیوه ی ثبت شرکتهای سهامی خاص و یا ثبت شرکتهای با مسئولیت محدود عمل کنید.جهت تمامی امور ثبت شرکت پتروشیمی خود می توانید از همکاران ما در ثبت کریم خان بهره بگیرید.

شرایط ثبت شرکت پتروشیمی

شرایط ثبت شرکت پتروشیمی سهامی خاص:

  • حداقل 3 نفر عضو+ 2 نفر بازرس(بازرسین نمی بایست از اعضا باشند)
  • حداقل 35 درصد سرمایه به صورت نقدی تأدیه گردد
  • حداقل سرمایه 1000000ریال

شرایط ثبت شرکت پتروشیمی بامسئولیت محدود

  • وجود حداقل 2 نفر عضو
  • حداقل سرمایه 10.0000 ریال
  • تعهد با پرداخت تمامی مبلغ سرمایه

مدارک لازم جهت ثبت شرکت پتروشیمی

  1. کپی مدارک شناسایی تمامی اعضا (کارت ملی و شناسنامه)
  2. امضا نمودن اقرارنامه
  3. اصل گواهی عدم سوء سابقه
  4. دریافت مجوز چنانچه موضوع مجوزی باشد
  5. (تنظیم وکالتنامه به اسم وکیل،در صورتی امور به وسیله ی وکیل صورت می گیرد)

مدارک ثبت شرکت پتروشیمی با مسئولیت محدود

  • کپی مدارک شناسایی(کپی شناسنامه و کارت ملی)
  • اصل گواهی عدم سوء سابقه
  • امضا نمودن اقرارنامه
  • دریافت مجوز چنانچه موضوع مجوزی باشد

مراحل ثبت شرکت پتروشیمی

بعد از تهیه ی مدارک مذکور برای ثبت شرکت پتروشیمی ،نسبت به فراهم نمودن شرکتنامه(برای شرکت های مسئولیت محدود)،اظهارنامه،اساسنامه و صورتجلسات مجمع عمومی شرکت اقدام نمایید و با وارد شدن به پایگاه اینترنتی اداره ی ثبت شرکت ها،بخش ثبت تاسیس انتخاب نماییدو علاوه بر کامل نمودن اطلاعاتی که از شما تقاضا گردیده، مدارک مربوطه را در سامانه بارگذاری کنید.

در صورتی که اطلاعات را به صورت صحیح در پایگاه اینترنتی مندرج گردیده باشد، از شما تقاضا می گردد تا اسناد را توسط پست به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید.با فرستادن اسناد،مسئول ثبت آن ها را بررسی نموده تا کامل بودن آن احراز شود.چنانچه کارشناس مربوطه نواقصی در اسناد مشاهده نکند،از درخواست کننده دعوت حاصل می گردد تا همراه با اصل مدارک برای دریافت امضا به اداره مراجعه کند.بعد از به تأیید و امضا توسط رییس اداره،مرحله ی نهایی به منظور ثبت شرکت پتروشیمی ،درج نمودن آگهی شرکت در روزنامه رسمی است که آخرین گام ثبت شرکت می باشد.

ثبت کریم خان همراه شما عزیزان در رابطه با ثبت شرکت پترو شیمی و انواع شرکت،ثبت تغییرات شرکتها،ثبت برند،استعلام نام شرکت ،اخذ کارت بازرگانی ،خدمات مالی و … خواهد بود. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره با شما ره ی 87146 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *