سامانه تنظیم هوشمند صورتجلسات

سامانه تنظیم هوشمند صورتجلسات


سامانه تنظیم هوشمند صورتجلسات موسسه حقوقی ثبت کریم

یکی از با اهمیت ترین مسائل اشخاص حقوقی (شرکتها و سازمان ) درایران ، تنظیم صورتجلسات ( تغییرات و سازمان) براساس مقررات تجارت است . ارزشمندتر از آن متناسب بودن آن با آخرین بخشنامه ها ، توضیحات به درستی و حقیقی مدیران و کارشناسان محترم ثبت شرکت ها از قانون تجارت می باشد .در طول سالهای آتی پیشرفت چشمگیری در قلمرو فناوری اطلاعات و ارتباطات در ثبت شرکتهای کشور ظهور کرده است . کاملاً به صورت مطمئن می توان اعلام کرد ثبت شرکت یکی از بنیادهای حاکمیتی پیشتاز در این زمینه است ، ثبت و آگهی این صورت جلسه ها موجب گردش اداری دقیق و منظم و از بالاترین سطوح امنیت اطلاعات ، بهره برده است.چنانچه در صورت داشتن منافات و کاستي در اطلاعات ارسالی منتهی به برگشت و یا ابلاغ نقص میگردد که رفع آن نیاز به صرف زمان و بعضا مسائل برای اشخاص حقوقی خواهد داشت .

سامانه تنظیم هوشمند صورتجلسات

مناسب ترین مسیرجهت آسان تر کردن در این موارد مهم عرضه صورتجلسات بدون نقص و دقیق می باشد . در منظم کردن صورتجلسات و هم سوی آن ورود اطلاعات در سامانه ثبت شرکتها به روش دستی، به وجود آمدن اشتباه و خطای انسانی غیرقابل انکار است.

بعد از سالها کوشش و تلاش به واسطه جمعی از متخصصان نرم افزار و برنامه نویسی،اساتید قانون تجارت ، نخبه های حقوق ، و توکل به پرودگار تکاپوهای شبانه روزی موفق به مدل سازی و تولید اولین سامانه هوشمند تنظیم و تولید صورتجلسات شخصیت های حقوقی شدیم .سامانه هوشمند تنظیم صورتجلسات طبق بر قانون تجارت و آخرین بخشنامه ها ی اداره کل ثبت شرکتهای کشور تولید و راه اندازی شده است . تا ابزاری کارآمد و راه گشا برای وکلا ، حقوقدانان ، موسسات حقوقی ، کارشناسان و سایر شرکتها و موسسات باشد.

ثبت شرکت موسسه حقوقی کریم خان،با چندین دهه سابقه درخشان،افتخار این را دارد که به عنوان یکی با سابقه ترین ارائه دهنده ی سامانه تنظیم هوشمند صورتجلسات مراکز ثبتی در خدمت شما متقاضیان گرامی باشد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *