جستجوی شرکت های ثبت شده

جستجوی شرکت های ثبت شده


بررسی طریقه جستجوی شرکت های ثبت شده

موسسه حقوقی ثبت کریم خان در این مطلب قصد دارد در خصوص جستجوی شرکت های ثبت شده مطالبی را به شما ارائه دهد.هر شرکتی برای رسمی شدن و یافتن هویت حقوقی می بایست ثبت گردد،نتیجتاً ثبت شرکت ها امری الزامی است و دولت باید تا حدی که ممکن است در تشکیل آن ها نظارت کافی را به عمل بیاورد تا از آن سو استفاده نشود.

جستجوی شرکت های ثبت شده

طریقه استعلام گرفتن از شرکت های ثبت شده

کلیه شرکت ها پس از کامل نمودن مرحله های ثبت و دریافت شماره ثبت برای متقاضیان قابل استعلام و پیگیری می باشند ، درزیر به روش های استعلام شرکت های ثبت شده می پردازیم .

  1. یکی از مهم ترین منابع مستند برای تمامی افراد ، ارگان ها ، سازمان های خصوصی و دولتی ، سامانه استعلام افراد حقوقی کشور به نشانی http://ilenc.ir می باشد . در این سامانه درج یکی از اطلاعات زیر برای استعلام شرکت اجباری می باشد :
    • اسم شرکت
    • شماره ثبت شرکت
    • شناسه ملی شرکت
  2. مواد لازم و مهم هر شرکت در روزنامه رسمی کشور آگهی می شود تا همه از آن مطلع گردند.بدین سبب، در صورتی که می خواهید از ثبت شدن شرکتی مطلع گردید می توانید به سامانه روزنامه رسمی به آدرس http://rooznamehrasmi مراجعه کنید .بواسطه این سامانه می توانید پرینت روزنامه رسمی ثبت شرکت خود را نیز همراه خود داشته باشید. با ورود به این سامانه با وارد کردن حداقل یکی از اطلاعات خواسته شده ( نام شرکت / شماره ثبت شرکت / شناسه ملی شرکت ) می توان اطلاعات شرکت را بررسی کرد .
    همچنین تمامی آگهی های قانونی سال 1382 تا 1391 از طریق پورتال http://rrk.ir با قابلیت جستجوی پیشرفته قابل پیگیری می باشد.
  3. برای دریافت هر نوع استعلام از اداره ثبت شرکت ها ، می توان به سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها مراجعه کرد. در حالت کنونی با اجرایی شدن سامانه ی ثبت شرکت ها و موسسه های غیر تجاری مراجعه های ارباب رجوع به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ی اینترنتی http://irsherkat.ssaa.ir به صورت غیر حضوری انجام می شود.اضافه بر آن می توان تمامی اطلاعات مرتبط به چگونگی تنظیم درخواست ها ومدرک های لازم بخش نامه ها و شیوه نامه های اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی های آینده را نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس http:sherkat.ssaa.ir پیگیری کند .

در صورتی که اطلاعات مجموعه ای به یکی از روش های بالا پیدا نشد نشان دهنده ی آن می باشد که این مجموعه به عنوان شرکت به طور قانونی ثبت نشده است.

” ارائه خدمات تخصصی ثبتی در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت کریم خان “
{ با بهره گیری از پاسخگویی و مشاوره ی رایگان }

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *