ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج


کرج بعد از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و جمعیت این شهر نسبت به دیگر شهرهای بزرگ ایران جوان‌تر می باشد، و همچنین بالاترین میزان رشد موالید یا زاد و ولد را دارا می باشد که به تمامی دلایل مشخصد ذکر شده دولت نیز میبایست سرمایه گذاریهای بیشتر در بخشهای آموزشی علمی فرهنگی ورزشی و بهداشتی و زیر ساختهای شهری همچنین اشتغال زایی و محرومیت زدائی برنامه‌ریزی انجام دهد.

ثبت شرکت در کرج

 

ثبت شرکت در کرج

هنگامی دو یا چند نفر آغاز فعالیت های تجاری و سودآوری و رسیدن به منفعت بالا که با توزیع سرمایه و طرح روش تقسیم بندی سود و زیان برحسب محتوایی قرار داد موافقت می نمایند که موسسه ثبت حقوقی کریم خان در استان کرج میتوانند برای متقاضیان عزیز درج کنند که تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله ایرانی و غیر ایرانی می توانند شرکت ثبت کنند .به منظور ثبت شرکت درشهرهای همچون کرج از طریق ثبت شرکت حقوقی کریم خان باید با در نظر گرفتن مقصود از ثبت شرکت و دستیابی شهرت،یک نام و عنوان مناسب برای شرکت انتخاب کنید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در کرج

  • مدارک شناسایی واصل،برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی اعضا وتاسیس کنندگان
  • اخذ گواهی عدم سوءپیسینه (برای شرکا و مدیران اجباریست)
  • تنظیم اوراق اساسی شرکت (اساسنامه ، شرکتنامه ، تقاضانامه ، متن صورتجلسه و..)
  • اخذ گواهی تصویب بانکی حاکی بر مبلغ 35 درصد از سرمایه به صورت سپرده در بانک
  • ارائه مجوز در صورتی فعالیت شرکت ملزم به داشتن مجوز فعالیت است.

مراحل ثبت شرکت در موسسه حقوقی کریم خان

  • انتخاب موضوع شرکت
  • تعیین سهم الشراکه
  • تعیین سمت اعضا
  • تعیین وضعیت حق امضا مجاز
  • انتخاب اسم شرکت
  • ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها
  • ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کرج

ثبت شرکت با مسئولیت محدود از آن دسته شرکت هایی می باشد که نسبت به دیگر ثبت شرکت ها مرسوم تر و شایع تر است.شرکایی تاسیس کننده آن حداقل 2 نفراست.اکثر افرادی که هدف ثبت شرکت بازرگانی و امور تجاری دارند شرکت با مسئولیت محدود مورد توجهشان است .میزان سرمایه ای که جهت آغاز در نظر گرفت شده 1 میلیون ریال است.تعهد و تضمین شرکا منوط به میزان سرمایه آورده آن های بستگی دارد .

ثبت شرکت سهامی خاص در کرج

شرکتهایی که در امور تجاری می باشد شرکت سهامی خاص است که حداقل اعضا تاسیس کننده این شرکت 3 نفر و حداقل سرمایه این شرکت 1 میلیون ریال می باشد. در این شرکت وجود 2 بازرس که اعضا نباشند الزامیست. بدین معنی که وجود سمت های مدیر عامل ، رئیس هیئت مدیره ، نائیب رئیس در این شرکت ها الزامی است.

ثبت موسسه در کرج

موسسه غیر تجاری مانند تمامی استان ها،دراستان کرج نیز به موسساتی گفته میشود که اشخاص حقیقی برای بدست آوردن شخصیت حقوقی و نیزاجرای امور فعالیت های غیر تجاری مبادرت به ثبت شرکت درشهرها ی قم اقدام کننداند .انجام فعالیتهای غیر تجاری مانند اموری که تجاری نمی باشد اکثراً در امور ادبی ، علمی ، آموزشی و امور خیریه و … فعالیت دارند می توانند شرکت و شخصیت حقوقی تشکیل دهند.

مقصود از ثبت موسسه می تواند در پی سودآوری و کسب سود بیشتر نباشند در این صورت می توانند ثبت موسسه راغیر تجاری نامید.و شاید قصد از موسسه در کرج سودآوری بیشتر و همین طور توزیع این سود در بین اعضا باشد که ثبت موسسه تجاری دراستان کرج و شهرهای همچون کمال‌شهر، نظرآباد و محمدشهر صورت می گیرد

همراهی متخصصان مجرب ما را در ثبت حقوقی ثبت کریم خان پذیرا باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را در رسیدن به اهدافتان در تمامی نقاط کشور عزیزمان یاری کند.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *