ثبت شرکت در سوئیس

ثبت شرکت در سوئیس


سوئیس یکی از کشورهای اروپای غربی بوده که مطابق آمارهای بانک جهانی در سال 2007 میلادی این کشور پنجمین کشور ثروتمند در دنیا می باشد که معروفیت خود را مرهون امنیت، و بانک های سرشناس می داند.این کشور مرکز اکثر اداره ها و سازمان های بین المللی همچون صلیب سرخ، موسسه تجارت جهانی، یکی از دو دفتر اروپایی سازمان ملل متحد می باشد.

ثبت شرکت در سوئیس

این کشور اروپایی کشوری کوهستانی و مرتفع اروپا به حساب می آید، مساحت این کشور 41,290 کیلومتر مربع است و پایتخت آن شهر بورن است.

هر گوشه این کشور مانند یک کارت پستال می باشد، زیرا طبیعت بسیارعالی و بی نظیری دارد که از کوه ها، جنگل ها، و دریاچه ها به وجود آمده که در دیگر نقاط جهان این چنین چیزی دیده نمی شود.

60 درصد این کشور دارای رشته کوه آلپ که در اکثر سال پوشیده از برف می باشد و به این دلیل در فصل زمستان موقعیتی بسار عالی برای اسکی بازان است .

این کشور با داشتن یک نهاد حکم فرمای کارآمد از پیشرفته ترین و مجهزترین کشورهای جهان به شمار می رود،قسمت صنعتی که از نیروی هیدروالکتریک بهره می برد، دارای صنایع مهندسی چون توربین ،ساعت، غذایی دارویی و مواد شیمیایی است و در قسمت کشاورزی در لبنیات، انگور وعلوفه ارزش ویژه ای دارد.

 مزیت های سرمایه گذاری در کشور سوئیس

  1. با ثبت نمودن شرکت در این کشور ،سفر به کشورهای محدوده آن امکان پذیر می باشد.
  2. اوضاع زندگی در اورپا با کیفیت بالا
  3. احتمال دریافت اقامت دائم
  4. ایجاد حساب بانکی شخصی و شرکتی
  5. مالکیت کامل و عدم احتیاج به شریک

ثبت شرکت در سوئیس

درحال حاضر تعیین مکان کسب و کار در جهت رقابت در بازار ارزش فراوانی دارد و گیرایی بازارها در یک کشور می بایست به صورت کامل ارزیابی گردد. با عنایت به برتری های این کشور قادر هستید دررابطه با ثبت شرکت در آن کشور مبادرت کنید.

از اساسی ترین شکل های ثبتی در این کشور اروپایی شامل سه موارد زیر می باشد:

  • ثبت شرکت با تعهدات محدود
  • ثبت شرکت سهامی خاص
  • ثبت شرکت به گونه شعبه یا نمایندگی

 ثبت شرکت در سوئیس با تعهدات محدود

این شرکت جهت فعالیت های کوچک مورد توجه قرار می گیرد.در این ثبت شرکت شما به 13,000یورو دارایی احتیاج دارید که میبایست سرمایه آغازین را یکجا در یکی از بانک های این کشور واریز کند. حداقل تعداد سهامداران دو نفر که دارای حق امضا میباشند و یکی از آن ها میبایست ساکن آن کشور باشد .

 ثبت شرکت سهامی خاص در سوئیس

شرکت سهامی خاص جهت موسسه های بزرگ تاسیس می گردد؛ کلیه سهام این شرکت تنها به نام یک نفر ثبت شده و میبایست یک نفر که ساکن کشور سوئیس می باشد ،به سمت مدیر معارفه گردد.اندازه سرمایه آغازین 62,000 یورو است که حداقل نیمی از این هزینه نقداٌ واریز می گردد.

تأسیس شعبه در سوئیس

شخصی که در کشور خود شرکتی را ثبت نموده ،با عرضه مدارک مورد نیاز به تشکیل شعبه در سوئیس مبادرت می نماید. شایان ذکر است که در این کار به سرمایه اولیه احتیاجی نیست ولی یک نفر که ساکن کشور سوئیس میباشد به منظور مدیری که دارای حق امضاء می باشند انتخاب نمایند.

 مدارک لازم جهت ثبت شرکت در سوئیس

  • تکمیل برگه ثبت شرکت در سوئیس
  • اسکن گذرنامه سهامداران و مدیرعامل
  • نمونه توجیهی اقتصادی
  • اسم شرکت که به وسیله خودتان عرضه می شود.
  • عکس آخرین مدرک تحصیلی
  • قباله مالکیت و چاپ حساب بانکی
  • وکالتنامه به امضاء رسیده به وسیله موکل

ثبت کریم خان؛ برای ارائه هرگونه خدمات ثبتی در جهت یاری رساندن به متقاضیان گرامی اعلام آمادگی می نماید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *