شرکت پرورش زنبور عسل

شرکت پرورش زنبور عسل


چگونگی ثبت شرکت پرورش زنبور عسل

درحال حاضر زنبورداری به منظور یکی از شاخه های کشاورزی در کلیه کشورهای دنیا معروف شده است. شاخه ای که بدون آن پیروزی در برخی از رشته های کشاورزی ناممکن است.مزایای زنبور عسل بی مانند می باشد .عسل و زنبورعسل جهت مداوای اکثر بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد .

شرکت پرورش زنبور عسل

میزان استفاده عسل در دنیای امروز روند افزونی دارد ، و همچنین محصولات به دست آمده از عسل سبب درآمدزایی می گردد. بنابراین پرورش زنبور عسل یکی از شغل های متداولی می باشد که جمع کثیری از افراد به آن مشغول هستند.شرکت پرورش زنبور عسل را به شکل سهامی خاص و یا شرکت با مسئولیت محدود می توانیم به ثبت برسانیم.

ثبت شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود

شرکت سهامی خاص که شرکت بازرگانی به حساب می آید و دارایی آن حداقل یک میلیون ریال می باشد و سرمایه آن به سهام تقسیم بندی شده و تمامی سهام آن توسط سهام داران فراهم می شود،همچنین حداقل تعداد آنها 3 نفر می باشد و وظایف دارندگان سهام به مبلغ اسمی سهام آن ها محدود می باشد.

شرکت با مسئولیت محدود که میان دو یا چند نفر جهت اجرای فعالیت های تجاری تاسیس گشته و وظایف هرکدام از شریکان به اندازه سرمایه خود در شرکت در برابر مقروضات مکلف می باشند همچنین سرمایه آن ها به سهام تقسیم بندی نشده است.( ماده 94 ق.ت )این شرکت شرکتی خانوادگی و دوستانه به شمار می آید است و میان افرادی که بایکدیگر روابط دوستانه دارند تاسیس می شود.

در شرکت با مسئولیت محدود که تجملات اداری دشواری ندارند و شمار عضوهای آن کم می باشد و همان طور که شرح کردیم وظایف آن ها در برابر بدهی های شرکت برابر با سرمایه آن ها می باشد با شانس عمومی بسیاری روبه رو است. اما شرکت های سهامی جهت دریافت تسهیلات بانکی ، دریافت نمایندگی با اعتبار و یا شرکت در مناقصات و مزایده های مرتبه بالایی را دارا می باشد.

مراحل ثبت شرکت

الف)مدارک لازم جهت ثبت شرکت مشمول

  • تاییدیه عدم سوء پیشینه مدیر عامل و عضوهای هیات مدیره،
  • کپی شناسنامه و کارت ملی و تاییدیه عدم سوء پیشینه بازرس اصلی و جانشین ( در شرکت های سهامی خاص)
  • یک قطعه عکس 4*3 برای معرفی عدم سوء پیشینه
  • کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه عضوهای شرکت
  • درخصوص پرونده های سهامی خاص پرداخت35 % اصل سرمایه
  • درخصوص عناوینی که به مجوز نیاز دارند، دریافت مجوز ازسوی مراجع دارای صلاحیت)

ب)رجوع به سامانه اداره ثبت شرکت ها و قید اسم های موردنظر شرکت و کامل نمودن فرم های مرتبط

ج) آگهی تصدیق نام شرکت در سامانه ( اگر اطلاعات به صورت صحیح درج شده باشد )

د) صدور مدارک به وسیله اداره پست در پاکت های ویژه به صورت سفارشی و قید بارکد پستی در سامانه

بعد از طی مراتب بالا کارشناس مدارک ارسالی را ارزیابی می نماید و چنانچه در مدارک مشکلی وجود نداشته باشد آنگاه با تقاضای ثبت موافق بوده و به صدور اعلامیه تاسیس شرکت مبادرت می نمایند که در این حالت میبایست فرد درخواست کننده یا نماینده ثبت شرکت با اصل شناسنه و کارت ملی، جهت دریافت مدارک ثبتی و امضاء دفاتر به اداره ثبت رجوع کنند.بعد از تصدیق کلیه مدارک شماره ثبت شرکت ارائه می گردد و میبایست اطلاعیه ثبت شرکت در روزنامه رسمی انتشار گردد.

گروه موسسه حقوقی کریم خان که مجموعه ای شامل بهترین مشاوران با بهره گیری از خدمات بهینه در کمترین زمان و هزینه در مورد ثبت شرکت پرورش زنبور عسل به شما عزیزان ارائه می دهد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *