ثبت شرکت در سوئد

ثبت شرکت در سوئد


مراحل و شرایط ثبت شرکت در سوئد

برای دریافت اقامت کشور سوئد می توانید از راه ثبت شرکت در سوئد اقدام نمایید که روش مذبور از آسان ترین و سریعترین راهکارها برای مهاجرت به سوئد می باشد.موسسه ثبت شرکت کریم خان با افتخار آماده انجام کارهای ثبت شرکت در سوئد شما می باشد.مشاوره ثبت شرکت در سوئد به صورت رایگان انجام می پذیرد،در صورت نیاز به مشاوره در مورد ثبت شرکت در سوئد و مهاجرت به سوئد می توانید به صورت حضوری و یا تلفنی با موسسه ثبت شرکت کریم خان در تماس باشید.به منظور وارد شدن به کشور سوئد از طریق ثبت شرکت در سوئد و سرمایه گذاری میبایست یک طرح توجیهی اقتصادی به اداره بازرگانی ارائه نمایید که برنامه کار 3 سال آینده شرکت خود را تشریح کند ،موسسه ثبت شرکت کریم خان در این زمینه شما را یاری می نماید.

افرادی که ساکن خارج از اتحادیه اروپا و کشور‌های عضو شنگن هستند،به منظور اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در سوئد میتوانند اقدام نماید،ثبت شرکت در سوئد طبق ویزای Eget Företag می باشد.مقررات ثبت شرکت در سوئد و دریافت اقامت کشور سوئد،روند مشخصی می باشد.این سازمان تلاش می کند که مقررات و مدارک مورد نیاز را به سادگی شرح می دهد.در ادامه ثبت شرکت در سوئد و دریافت اقامت کشور سوئد به شما شرح داده خواهد شد.در کشور سوئد انواع مختلف شرکت برای ثبت وجود دارد مانند سهامی عام،سهامی خاص و غیره.در صورتی مایل به ثبت شرکت در سوئد و مهاجرت به کشور سوئد هستید،هم اکنون با ثبت کریم خان تماس حاصل فرمایید.

موسسه ثبت شرکت کریم خان در خصوص ثبت شرکت در سوئد نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد.

  1. در هنگام ثبت شرکت در سوئد باید به این نکته توجه داشته باشید که اعتبار گذرنامه متقاضی نباید کمتر از طول مدت درخواست باشد
  2. متقاضی ثبت شرکت در سوئد باید حداقل ۵۰% سهام شرکت جدید را دارا باشد.
  3. متقاضی ثبت شرکت در سوئد باید طرح توجیحی منطقی و قانع کننده ای را به اداره مهاجرت کشور سوئد ارائه دهد.این طرح توجیحی باید قادر باشد در عرض 2 سال تمامی اعضای خانواده را تامین کند.
  4. دارا بودن تجربه شخصی در خصوص راه اندازی شغلی امری مهم است.متقاضی باید ثابت کند که توانایی و تجربه راه اندازی شرکت در این مورد بخصوص را در سوئد خواهد داشت.
  5. ارائه پول کافی جهت تامین خود و خانواده در مدت ۲ سال اول اقامت در کشور سوئد. مبلغ مذکور برای شخص متقاضی ۲۸,۰۰۰ دلار آمریکا و برای همسر ۱۴,۰۰۰ دلار و برای هر فرزند زیر ۱۸ سال ۷,۰۰۰ دلار می باشد. طریقه پرداخت این مبالغ به صورت گواهی یا گزارش بانکی معتبر می باشد.
  6. تسلط نسبی بر زبان انگلیسی یا سوئدی برای ثبت شرکت در سوئد الزامی است اما نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد.

در زمان اخذ ویزای اقامت،برای متقاضی ثبت شرکت در سوئد یک کارت اقامت صادر خواهد شد که هنگام ورود به سوئد باید آن را با پاسپورت معتبر به همراه داشته باشد.پیش از اخذ کارت اقامت،سفارت سوئد در کشور مبداء از متقاضی عکس و انگشت نگاری کرده و پس از چند روز کارت اقامت برای متقاضی صادر خواهد شد.مدت زمان ویزای اقامت صادر شده ۲ سال می باشد.در طول این زمان همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال نیز در صورت درخواست و اجازه اقامت خواهند داشت،ولی همسر شما اجازه کار را در طول مدت این ۲ سال ندارد.به منظور اخذ اجازه کار برای همسر میبایست به صورت جداگانه اقدام گردد.اقامت ۲ ساله متقاضی ثبت شرکت در سوئد،در صورتی به اقامت دائم تبدیل خواهد شد که بعد از این ۲ سال وقتی اداره مهاجرت کشور سوئد،وضعیت متقاضی و شرکت آن را مورد بررسی قرار داد،کلیه موارد طبق برنامه های ارائه شده باشد و متقاضی بدهی،جرم مالیاتی یا قانونی مرتکب نشده باشد.

مزایای ثبت شرکت در سوئد

  • مالکیت 100% (بدون نیاز به شریک محلی)
  • دسترسی به بازار اروپا
  • امکان درخواست اقامت دائم بعداز 3 سال
  • امکان درخواست پاسپورت 5 سال پس از دریافت اقامت دائم
  • امکان دریافت آسان ویزا برای تمامی نقاط دنیا
  • مجوز اقامت شنگن (برای تمام اعضای خانواده)
  • افتتاح حساب شرکتی و شخصی
  • مبادلات بانکی آن لاین،کارت های اعتباری،تسهیلات و خطوط اعتباری
  • قوانین تجاری و گمرکی آزاد در داخل اتحادیه اروپا
  • استفاده از برند اروپائی
  • انجام تمامی مراحل طی 6 ماه
  • هزینه های پائین راهبری و اداره شرکت

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در سوئد

  1. گواهی اشتغال به کار (مسئولیت کاری،میزان حقوق،تاریخ شروع به کار)
  2. اصل سند مالکیت
  3. پرینت 3 ماهه بانکی
  4. نامه ای مبنی بر قصد و نیت و برنامه سفر متقاضی
  5. در صورتی که متقاضی ثبت شرکت در سوئد از پیش شرکت داشته باشد باید تمامی مدارک رسمی شرکت ارائه گردد. ( روزنامه رسمی )
  6. ارائه کپی و اسکن پاسپورت سایر افراد تحت تکفل
  7. انگشت نگاری عکس و مصاحبه در سفارت نیز قابل انجام است.
  8. ارائه کپی و اسکن پاسپورت سایر افراد تحت تکفل
  9. ارائه عکس رنگی همسر و همراهان هر کدام 2عدد
  10. ترجمه سوء پیشینه متقاضی
  11. رزرو بلیط رفت و برگشت
  12. بیمه نامه سفر

موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان با افتخار آماده انجام کارهای ثبت شرکت در سوئد می باشد.مشاوره ثبت شرکت در سوئد به صورت رایگان بوده است که در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در خصوص ثبت شرکت در سوئد و مهاجرت به سوئد می توانید به صورت حضوری و تلفنی با این موسسه در تماس باشید.

موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان آماده انجام کارهای ثبت شرکت در سوئد می باشد در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در خصوص ثبت شرکت در سوئد می توانید به صورت حضوری و تلفنی با این موسسه در تماس باشید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *