ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا


در این مقاله ثبت کریم خان سعی بر این دارد که شما را با اقتصاد و چگونگی ثبت شرکت در استرالیا آشنا گرداند.

کشور استرالیا با داشتن 7.686.850 کیلومتر مربع مساحت،ششمین کشور وسیع جهان به شمار می رود.استرالیا تقریباَ دارای اقلیمی هموار با آب و هوایی معتدل می باشد. طبیعت استرالیا مناطق حاصلخیزی فراوانی دارد که نقش مهی را در تامین مواد غذایی جهان ایفا می نماید.

 

ثبت شرکت در استرالیا

اقتصاد استرالیا

استرالیا وظیفه فعالی در سازمان تجارت جهانی، اپک، جی 20 و دیگر موسسات مربوط به تجارت جهانی را دارا می باشد و همنطور توافق نامه های امضاء شده چند منظوره ی بازرگانی با شماری از کشورهای دارای اقتصاد نیرومند جهت بالا بردن نیروی تجاری و روند سرمایه گذاری خویش دارد.استرالیا کشوری غنی با اقتصادی بر مبنای توان بخشی حضوری و تولید ناخالص داخلی به نسبت زیادی می باشد. بر اساس آمار 2013 مردم استرالیا پس از کشور از سوئیس از حیث میزان ثروت ،متمول ترین مردم دنیا هستند.

ایران و استرالیا از گذشته ارتباطاتی داشته اند که از همان نخست بر مبنای ایجاد روابط تجاری و اقتصادی تشکیل شده است.پس از انقلاب اسلامی با وجود اختلاف نظرهای ریشه ای به سبب منافع دو جانبه در خصوص تداوم تجارت ،دائمآ دو کشور سعی نموده اند قلمروهایی میان روابط اقتصادی و سیاسی را ایجاد نمایند که عامل اقتصادی اساسی ترین پایه مداومت این رابطه می باشد.

استرالیا از جمله مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا به شمار می رود و مهاجرت ایرانیان نیز به این کشور افزایش زیادی داشته است.چنانچه هم اکنون بیش از 100 هزار استرالیایی ایرانی تبار در آن کشور اقامت دارند.

در مطلب ذیل ثبت کریمخان نحوه ی ثبت شرکت در استرالیا را شرح می دهد.

ثبت شرکت در استرالیا

تشکیل شرکت در استرالیا به استثنای اینکه سرمایه گذار خارجی در این گونه شرکت ها می بایست از سوی هیأت بررسی سرمایه گذاری خارجی به تأیید برسد،دارای محدودیتی نمی باشد.

به منظور تاسیس شرکت در استرالیا آشنایی با زبان انگلیسی الزامی نمی باشد و درخواست کنندگان می توانند با پرداخت نمودن هزینه ی زبان انگلیسی برای اشخاص بالای 18 سال خانواده خویش جهت ثبت نام آنان در کلاسهای رسمی زبان در استرالیا اقدام نمایند.

به منظور ثبت شرکت در کشور استرالیا لازم است در آن کشور اقامت داشت یا با شخصی که مقیم استرالیا می باشد شریک شد.تاسیس شرکت یا همکاری به شیوه های متفاوتی وجود دارد که به صورت کلی شامل موارد ذیل است:

  •  جمع نمودن اطلاعات از سایت.
  • ثبت شرکت به شکل دستی یا به وسیله ی یک سایت ( پرداخت مقداری هزینه و انجام ثبت). جهت ثبت یک شرکت، در گام نخست می بایست فرد یک درخواست کامل کند.در درخواست، نامی که برای شرکت تعیین شده لازم است به تأیید برسد.بعد از آن فرمهایی که فراهم نموده اند را باید به انضمام تأییدیه مدرک تأسیس شرکت در کشور مبدأ به کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا ارئه کرد.
  • گرفتن تکس نامبر.
  • پس از به ثبت رسیدن بیزینس می بایست حتماَ دارای سایت بوده و تبلیغات مفید داشته باشد.
  • بعد لازم است نسبت به فراهم نمودن نت ورک اقدام نمایید.( توسط اینترنت یا در سطح شهر).www.bni.com.au

گاهی امکان دارد بنا به دلایلی اشخاص، واجد شرایط دریافت ویزای تخصصی یا سرمایه گذاری استرالیا نباشند ولی مایل به ثبت شرکت در آن کشور باشند ،در این حالت می توان ویزای 457 را بکار برد.این ویزا به منظور بیزینس های خارجی که به فعالیت در استرالیا علاقمند هستند و یا به نمایندگان، مدیران و کارمندان یک تجارت نیاز دارند صدور می گردد. به موجب ساختار این برنامه، بیزینس،تقاضای تبدیل شدن به یک بیزینس استاندارد جهت اسپانسر شدن را ارایه می نماید.ویزای مذکور به مدت شش سال معتبر خواهد بود و متناسب با شرایط این مدت مدت قابل تغییر است. با داشتن این ویزا می توان بدون هیچ محدودیت تحصیلی و یا شغلی تمامی اعضای خانواده را به همراه داشت و می توان بارها و بی محدودیت خاصی وارد کشور استرالیا شد. ویزا یاد شده شرایط را جهت اسپانسر شدن مدیران، سهامداران و همچنین کارمندان مهیا نموده و سبب معافیت از شرط مهم دارا بودن مدرک آیلتس می گردد..

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *