مشاوره ثبت شرکت

مشاوره ثبت شرکت

ثبت شرکت فرایند اداری پیچیده‌ای دارد و لذا نیاز به انجام این کار توسط مؤسسه‌های ثبتی همواره حس شده است. شرکت‌های ثبتی نه تنها وظیفه‌ی انجام مشاوره ثبت شرکت را برعهده دارند، بلکه این کار را بسیار تسهیل و سرعت می‌بخشند. ثبت شرکت کریمخان با ایجاد دسترسی به مشاوران مجرب، می‌تواند شما را در این بخش راهنمایی کند.

مشاوره ثبت شرکت

پیش گفتار

امروزه به دلیل محبوب‌تر شدن ثبت رسمی شرکت در هنگام شروع تجارت، افراد بیشتری به مشاوره در این زمینه روی آورده‌اند. اما به دلیل عدم آگاهی که در این زمینه وجود دارد افراد نمی‌دانند از کجا باید کار را شروع کنند.

در این مقاله تلاش ما بر این است که علاوه بر آگاه سازی شما نسبت به شرایط و لازمه‌های ثبت شرکت ارزان قیمت، امکان مشاوره رایگان و تخصصی توسط مشاورین کاربلد ثبت کریمخان را برای شما مهیا کنیم.

شرکت چیست

شرکت در لغت به معنای شریک شدن است. در واقع شرکت از گردهمایی دو یا چند فرد حقیقی یا حقوقی شکل می‌گیرد که در مال یا کاری با هم شریک شده باشند. ثبت شرکت قراردادی است که باعث می‌شود شرکا در چهارچوب معینی سود حاصل از شرکت را بین خودشان تقسیم کنند.

انواع شرکت

بر اساس ماده 20 قانون تجارت ایران، شرکت‌های تجاری به 7 دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند:

  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی (عام و خاص)
  • شرکت مختلط (سهامی و غیر سهامی)
  • شرکت تضامنی
  • شرکت نسبی
  • شرکت دانش بنیان
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

مراحل ثبت شرکت

مراحل اصولی ثبت شرکت که برای انواع شرکت‌ها یکسان است به شرح زیر می‌باشد:

  1. انتخاب نوع شرکت
  2. انتخاب نام شرکت
  3. معرفی اعضای شرکت
  4. تهیه و تنظیم مدارک مورد نیاز
  5. ارسال مدارک به اداره ثبت
  6. پرداخت هزینه‌ها و دریافت آگهی
  7. اقدامات لازم پس از ثبت شرکت

قوانین ثبت شرکت

قوانین ثبت شرکت‌ها که در تاریخ خرداد 1310 تصویب شد 12 ماده دارد که چند مورد از آنها به شرح زیر است:

ماده 1- هر شرکتی که در ایران تشکیل و مرکز اصلی آن در ایران باشد شرکت ایرانی محسوب است.

ماده 3- از تاریخ اجرای این قانون هر شرکت خارجی برای این که بتواند به وسیله شعبه یا نماینده به امور تجارتی یا صنعتی یا مالی در ایران مبادرت نماید باید در مملکت اصلی خود شرکت قانونی شناخته شده و در اداره ثبت اسناد تهران به ثبت رسیده باشد.

مدارک ثبت شرکت

برای ثبت شرکت‌های تجاری مختلف، مدارک متفاوتی نیاز است اما مدارک مشترک بین همه‌ی آنها به شرح زیر است:

  1. شناسنامه و کارت ملی همه اعضای شرکت
  2. شماره تلفن همراه اعضای شرکت (به نام خودشان)
  3. کد ثنا همه اعضا

برای دریافت اطلاع در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت هر یک از انواع مختلف شرکت‌های تجاری به این مقاله ( مدارک ثبت شرکت ) مراجعه کنید.

مزایای ثبت شرکت

به دنبال ثبت شرکت مزایایی برای شرکت‌ها ایجاد می‌شود که در طول زمان باعث شده روی آوردن به آن بیشتر شود. مزایایی چون دریافت وجهه قانونی شرکت، جلب اعتماد مشتریان و سازمان‌های مختلف، امکان شرکت در مزایده‌ها و مناقضه‌های مختلف، امکان ایجاد حساب بانکی حقوقی برای شرکت، امکان استفاده از تسهیلات بانکی و امکان شروع واردات و صادرات به دنبال دریافت کارت بازرگانی از این موارد هستند.

هزینه ثبت شرکت

هزینه‌ی ثبت شرکت امر ثابتی نیست اما هزینه‌های ثابتی وجود دارد که در ثبت انواع شرکت‌ها باید صرف شود. این هزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • هزینه پست مدارک شرکت
  • هزینه حق الثبت
  • هزینه ابطال تمبر
  • هزینه حق الوکاله

می‌توانید برای آگاهی از هزینه‌ی ثبت شرکت خود با کارشناسان ما در ثبت شرکت کریمخان تماس بگیرید.


چرا ثبت کریمخان؟

شرکت ثبت کریمخان با استفاده از کارشناسان و وکلای مجرب، وظیفه‌ی مشاوره شما در جهت ثبت شرکت را برعهده می‌گیرد.

با استفاده از مشاورین ثبت کریمخان می‌توانید امور ثبتی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین و با کمترین هزینه انجام دهید.

سؤالات متداول

  • آیا ثبت شرکت به صورت رایگان امکان پذیر است؟

خیر. چرا که هزینه‌های اداری برای انجام امور اداری مربوط به ثبت شرکت حتما باید صرف شود.

  • آیا می‌توان ثبت شرکت را بدون مشاوره انجام داد؟

بله. اما به دلیل پیچیدگی کار توصیه می‌شود از افراد مجرب و کاربلد در این زمینه استفاده شود. ثبت کریمخان با ارائه‌ی مشاوره‌های آنلاین و ارزان شما را در این زمینه کمک می‌کند.

  • ثبت شرکت چقدر زمان می‌برد؟

به صورت میانگین ثبت شرکت بین 45 تا 50 روز کاری زمان می‌برد. با تماس با کارشناسان مجرب شرکت ثبت کریمخان مدت زمان این فرایند را به حداقل ممکن برسانید.


آگهی تصدیق ثبت برند، علائم تجاری، اخذ کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی، ثبت لوگو، ثبت علائم تجاری، ثبت کریم خان، ثبت کریمخان، شرکت ثبت کریمخان، ثبت برند در ثبت کریمخان، ثبت لوگو در موسسه کریمخان، هزینه اخذ کارت بازرگانی، هزینه ثبت لوگو، ثبت نام تجاری، هزینه ثبت نام تجاری، هزینه ثبت علائم تجاری، هزینه اخذ کد اقتصادی، ثبت برند و لوگو در ثبت کریم خان، هزینه ثبت برند و لوگو در ثبت کریم خان، هزینه ثبت لوگو در موسسه کریمخان، هزینه ثبت لوگو، آگهی تصدیق ثبت برند، هزینه آگهی تصدیق ثبت برند، اظهارنامه برند، هزینه اظهارنامه برند، آگهی تصدیق ثبت برند، هزینه آگهی تصدیق ثبت برند

 

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *