استان کردستان یکی از استان‌های ایران به مرکزیت شهر سنندج است که در غرب کشور واقع شده‌است. مساحت این استان ۲۸٬۲۰۰ کیلومتر مربع معادل ۱/۷٪ مساحت کل کشور ایران است. این استان که در دامنه‌ها و دشت‌های پراکنده سلسله جبال زاگرس میانی قرار گرفته‌است، از شمال به استان‌های آذربایجان غربی و زنجان، از شرق به همدان و زنجان، از جنوب به استان کرمانشاه و از غرب به اقلیم کوردستان و کشور عراق محدود است.شهرستان‌های این استان عبارتند از: مریوان، بیجار، دهگلان، دیواندره، سروآباد، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و بانه.

استان کردستان از لحاظ اقتصاد کشاورزى از مناطق قابل توجه و از لحاظ دامپرورى يکى از قطب‌هاى اساسى دامدارى کشور است. توليدات کشاورزى اين استان را به ترتيب اهميت، گندم، ‌ جو و حبوبات تشکيل مى‌دهد و با توجه به شرايط طبيعى، فعاليت‌هاى کشاورزى آن به شکل ديمى و آبى صورت مى‌پذيرد. از ميان دام‌‌ها، ‌ گوسفند و بره بيش‌ترين اهميت و تعداد را دارد. از ديگر فعاليت‌هايى که در اين استان انجام مى‌گيرد، ‌ پرورش زنبور عسل است که در کردستان از رونق بسزايى برخوردار است.

ثبت شرکت در سنندج

ثبت شرکت در سنندج ،باعث میشود اشخاص حقیقی که در امور فعالیت های تجاری و بازرگانی مشغول هستند برای بالابردن شهرت و اعتباردادن به کسب و کار خود و رواج پیشرفت اقتصادی می توانند با ثبت شرکت از طریق موسسه حقوقی ثبت کریم خان برای استان ها سنندج به شخصیت حقوقی برسند.مرکز استان کردستان سنندج می باشد.بازرگانان اقتصادی درجریانند آنچه مهم و ماندگار است ثبت شرکت می باشد و با ثبت شرکت پا در میدان رقابتی سالم گذاشته و قادرند درمزایده و مناقصات داخلی و خارجی شرکت نمایند و بعلاوه از مزایای و حمایتهای دولتی بهره مند است.

مدارک ثبت شرکت در سنندج

  • مدارک و مستندات شرکت را برای ثبت
  • مدارک شناسنایی تقاضاکننده (کارت ملی و شناسنامه)
  • گواهی عدم سوء پیشینه اعضا و تاسیس کنندگان
  • تنظیم اوراق اصلی شرکت ( اساسنامه ، تقاضانامه ، شرکتنامه و… )
  • مجوز فعالیت برای امور فعالیتی که ملزم به اخذ مجوز ازسازمان مربوطه می باشد.
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود در سنندج

با بالارفتن میزان خدمات بازرگانی انجام اقدامات لازم و با ارزش در امتداد این امری بسیار اساسی محسوب میشود. ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهرهای ارومیه با حداقل 2 شریک بالای 18 سال تشکیل میگردد که بایستی عضو هیئت مدیره نیز باشند.باید توجه داشته باشید مراحل انتخاب مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود جز اجبارات قانونی است و میزان سرمایه حداقل از 1.000.000 ریال است و این سرمایه به صورت اعلامی و بدون گواهی بانکی می باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در سنندج

ثبت شرکت های سهامی خاص دومین طرح از ثبت شرکت ها درشهرهای سقز، مریوان و بانه در مرکز کردستان است که امور این دسته از شرکت ها بازرگانی و تجاری می باشد و معمولابا5 نفرمی تواند شرکت را تاسیس کنند. که حداقل 1 نفر بازرس و1 نفر علی االبدل باشد که نباید بازرسین از اعضا باشد و 3 نفر به عنوان عضو هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره باشند .در زمان ثبت شرکت سهامی خاص الزامی است 35 درصد از سرمایه اولیه را در بانک نزد حسابی بنام شرکت سپرده شود .

ثبت موسسه در سنندج

موسسات غیر تجاری درشهرهای سقز، مریوان و بانه استان سنندج به دو شکل می باشد.شکلهای این موسسات امور غیر تجاری فعالیت دارند ولی اهداف آنها با هم فرق دارند.طرح اول موسسات غیر تجاری که مقصود آنها بدست آوردن منفع است و توزیع آن در بین اعضا و شرکا می باشد.ذرحالی که در طرح دوم موسسات غیرتجاری که هدف آنها عدم سود آوری و نفع بردن است.

ثبت شرکت تولیدی و صنعتی ، خدماتی ، پیمانکاری ، عمرانی و ساختمانی در کردستان

از مرسوم ترین موضوعات فعالیت شرکت ، فعالیتهایی با عنوان پیمانکاری ، خدماتی و تولیدی می باشد این فعالیتها هم در شکل شرکت با مسئولیت محدود و هم در شکل شرکت سهامی خاص به ثبت می رسند که نسبت به فعالیت انتخاب شکل ثبتی گوناگون است. متقاضیان باید دقت داشته باشید زمانی که قصد دارند در مناقصات شرکت کنند و فعالیتهای وسیع ای در این حیطه داشته باشند اعلام میکنیم با توجه به میزان گسترده ای تعهدات شرکت سهامی خاص در این طرح را درج نمایند. کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی ثبت کریم خان با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی دراین زمینه میتوانند بهترین یاری رسان شما در تمامی نقاط کشور عزیزمان اعم استان کردستان این زمینه باشند.

انواع ثبت شرکتهای تجاری در کردستان

ثبت شرکت تعاونی در کردستان :از حداقل 7 نفر شریک می باشد و حداقل سرمایه 500هزار تومان تاسیس میشودکه شرکتها در دو طرح توزیعی و تولیدی تقسیم بندی می شود.

ثبت شرکت تضامنی در کردستان

نام یکی از شرکاء در انتخاب نام شرکتهای تضامنی انجام میشود و سهاداری که نام او در شرکت به کار رفته را به اصطلاح شریک ضامن می گویند و عهده دار ضرر و زیان احتمالی شرکت است.

ثبت شرکت نسبی در کردستان

در این شرکتها هر یک از سهامدارن به اندازه سرمایه خود در شرکت تعهد دارند این نوع ثبت فقط در ایران به ثبت می رسد و در دیگر کشورها شرکتی با عنوان شرکت نسبی موجود نمی باشد.

ثبت شرکت مختلط سهامی در کردستان

این نوع از شرکتها با چند شریک ضامن و چند شریک سهامی تشکیل می گرددو سهامداران ضامن موظف اند به پرداخت طلب های احتمالی شرکت.

ثبت شرکت سهامی عام در کردستان

آشکارترین خصوصیت این شرکتها فراهم سازی سهام آنها از طریق عموم اشخاص جامعه می باشد و بخش دیگر به وسیله سهامداران تامین می گردد. تعداد سهامداران در شرکت سهامی عام معمولا 5 نفر می باشد.

ثبت شرکت مختلط غیرسهامی

این شرکتها با چند نفر سهامدار ضامن و سهامدار با مسئولیت محدود تشکیل میشوند.شریک ضامن عهده دار تمامی طلبهای احتمالی شرکت می باشد.

بدون شک همکاران متعهد ما در موسسه ثبت حقوقی کریم خان ،همواره آمادگی لازم را جهت رفع سوالات و مشکلات متقاضیان عزیز در تمامی استان های کشور عزیزمان هستند.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *