ثبت فوری شرکت

ثبت فوری شرکت


ثبت سریع برند از طریق موسسه ثبت شرکت کریم خان

موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان پیشرو در انواع امور ثبتی از قبیل ثبت فوری شرکت ، ثبت برند یا علامت تجاری ، ثبت لوگو و …. بوده و افتخار این را داشته است که در طول مدت فعالیت خود رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نموده و به ثبت فوری شرکت بپردازد.ثبت فوری شرکت در حقیقت طی فرآیندی صورت می گیرد که این فرآیند دارای پیچیدگی های خاصی است به طوری که اگر در حین انجام امور مربوط به ثبت فوری شرکت حساسیت های لازم و دقت کافی بعمل نیاید ممکن است ثبت فوری شرکت به درستی صورت نگرفته و عمل ثبت شرکت طی پروسه زمانی طولانی انجام گیرد به علاوه ممکن است این امر شما را متحمل ضررهای مالی نماید.

موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان با وجود پرونده های موفق این اطمینان را به شما می دهد تا در کمترین زمان به ثبت شرکت بپردازید و در حقیقت ثبت فوری شرکت را به انجام رسانید.در برخی از زمان ها ممکن است شرایطی برای شما به وجود بیاید که به دلایلی همانند شرکت در مزایده و مناقصه و یا به موجب انعقاد یک قرارداد نیاز به ثبت فوری شرکت داشته باشید.زمان معمولی برای ثبت فوری شرکت 12 روز و حداکثر 16 روز کاری می باشد به همین منظور موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان در راستای تسریع در امور موکلین قادر است با بهره گیری از وکلای مجرب و متخصص خود به ثبت فوری شرکت بپردازد.

تقاضا جهت تسریع در انجام امور ثبتی و ثبت فوری شرکت یکی از عواملی است که مشتریان و مراجعین به شرکت های ثبتی مد نظر دارند که این امر بستگی به نحوه اجرای امور اداری دارد.موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان با تکیه بر کارکنان زبده و وکلای حرفه ای در امورثبتی و با اجرای پروسه اداری پیشرفته توانسته است نه تنها نظر مشتریان خود را جلب نماید بلکه سابقه درخشانی از نظر داشتن کمترین مشکلات در اجرای امور ، خود را بعنوان دفتر ثبتی نمونه برای اطلاع رسانی و مشاوره امور ثبتی معرفی نماید.ثبت فوری شرکت در واقع یکی از خدمات پر متقاضی در موسسه ثبت شرکت کریم خان می باشد.

متقاضیان می توانند به منظور دریافت اطلاعات در زمینه ثبت شرکت با این مرکز در ارتباط باشند.پس از ثبت شرکت ، متقاضیان می توانند از خدمات ، امکانات و امتیازات پس از ثبت شرکت به منظور ارتقای سطح کیفی محصولات و خدمات استفاده نمایند.با ثبت فوری شرکت وضعیت اقتصادی و انتفاعی شرکت ارتقا یافته و صاحبان شرکت شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهند بود.در صورتی که صاحبان شرکت ها اقدام به ثبت شرکت ننمایند تمامی فعالیت های تجاری ، غیر قانونی و غیر رسمی تلقی خواهد شد و شرکتی که ثبت نشده و مشغول فعالیت باشد در حقیقت متخلف به شمار می آید و متقاضی میبایست نسبت به پرداخت جریمه نقدی اقدام نماید.

مراحل ثبت فوری شرکت

  1. ارائه شناسنامه،کارت ملی و گواهی سوء پیشینه
  2. مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پر کردن اطلاعات فرم های مورد نظر
  3. باید نام شرکت را در فرم نام و شخص حقوقی به ترتیب اولویت ۵ نام برگزینید تا یکی از بین آنها مورد تایید قرار گیرد
  4. مدت و موضوع فعالیت و همچنین نشانی شرکت سرمایه شرکت ذکر گردد.
  5. مشخص کردن سمت و نام شرکا و سهام هر یک از آنها، در صورتی که شرکت شعبه ای دارد باید مشخصات آن را نیز معرفی نمایید.
  6. پس از تایید اطلاعات میبایست اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری کنید.
  7. اساسنامه و شرکتنامه ها دارای پیش فرضهایی هستند که باید آنها را تکمیل نمایید و سپس تصویر برابر اصل شده آنها را در سایت بارگذاری کنید.
  8. پس از انجام این مراحل باید در انتظار باشید تا اداره ثبت شرکت ها از شما مدارک را مطالبه نمایند.
  9. میبایست آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید.در آگهی باید اطلاعاتی در خصوص نام شرکت،نوع فعالیت،مدت و اطلاعاتی از این قبیل را مطرح کنید.

مجموعه خدمات مربوط به ثبت شرکت در موسسه ثبت کریم خان شامل: مشاوره تلفنی و اطلاع رسانی مشتریان از مدارک مربوط به ثبت شرکت و مشاوره حضوری به منظور انجام بهینه انتخاب موضوع فعالیت و شیوه ثبت شرکت بوده و کلیه مراحل فوق از طریق قوی ترین اتوماسیون اداری نظارت می شود و تمامی مراحل انجام شده ثبت شرکت توسط پرتال ثبت کریمخان به مشتریان اعلام می گردد.در راستای تکریم مشتریان گرامی و خدمت رسانی در جهت نیاز مشتری،موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان کلیه مراحل کاری خود را کنترل نموده و تلاش می کند تا به اطلاع رسانی سریع و به موقع بپردازد تا بدین ترتیب کلیه نیاز های مشتریان و مراجعین را رفع نماید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *