ثبت شرکت در بندر عباس

ثبت شرکت در بندر عباس


گمبرون و یا بندرعباس (gombroon) ، به عنوان بزرگ ترین بندر ایران ، در جنوب ایران می باشد.خرما ، انبه ، نارنگی ، ارده ، مرکبات ، تولیدات صنعتی ، مسقطی ، نفت ( و فرآورده های آن ) ، مروارید ، گاز و شیلات فقط بخشی از تولید های بندر عباس است. به همین علت، این استان ، به علت ماهیت خود، طی سال های متمادی در راس توجه سرمایه گذاران بسیاری می باشد.در زیر ، به بررسی شرایط و مدرک هایی مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص به عنوان متداول ترین و رایج ترین نوع شرکت ها می پردازیم. آشکار می باشد شما عزیزان ، چنانچه لازم باشد به هر نوع راهنمایی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت شرکت در بندر عباس

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بندر عباس

شرکتی می باشد که بین دو یا چند نفر جهت کارهای تجارتی ایجاد می شود. مسئولیت شریک در مقابل قرض ها و دیون شرکت به مقدار سهم الشرکه ای می باشد که فرد در شرکت سرمایه گذاری کرده است. تفاوت این شرکت با شرکت های سهامی در این می باشد که در شرکت با مسئولیت محدود به هیچ عنوان سهم الشرکه صادر نمی شود و جز با رضایت عده ای از شرکا که سه چهارم دارایی وابسته به آن ها باشد قابلیت نقل و انتقال را ندارد ولی در شرکت های سهامی ، سهام منتشر نشده و نیز قابل نقل و انتقال می باشد. در شرکت با مسئولیت محدود چنانچه قابل پیش بینی باشد ، در اساس نامه با حجر ، فوت ، ممنوعیت قضایی یا قانونی یکی از شریک ها شرکت انحلال می یابد ولی در شرکت های سهامی خاص و عام دراین شرایطی شرکت به فعالیت خود ادامه می دهد.

شرایط ثبت شرکت بامسئولیت محدود در بندرعباس

  • بودن حداقل 2 نفر عضو
  • کم ترین دارایی 10.0000 ریال
  • تعهد با پرداخت تمامی دارایی

مدرک های موردنیاز جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بندرعباس

  1. کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضا
  2. اصل گواهی نداشتن سابقه پیشینه
  3. امضای اقرارنامه
  4. دادن جواز در صورت مجوزی بودن موضوع
  5. (تنظیم وکالتنامه به اسم وکیل، درصورتی که کارها به وسیله ی وکیل انجام می شود)

ثبت شرکت سهامی خاص در بندر عباس

شرکتی می باشد که تمامی دارایی آن فقط به وسیله ی خود موسسان برآورده می شود ، کم ترین دارایی شرکت سهامی خاص یک میلیون ریال می باشد و موسسان نیز نمی بایست از سه نفر کم تر باشد.( مواد 3 و 4 و 5 ل.ا.ق.ت ) مسئولیت مدنی سهام دار در شرکت سهامی سرمایه گذاری کرده است .( ماده 1 ل.ا.ق.ت )

شرایط ثبت شرکت سهامی خاص در بندرعباس

  • حداقل 3 نفر عضو+ 2 نفر بازرس
  • حداقل 35 درصد سرمایه به صورت نقدی داده شود.
  • کم ترین دارایی 1000000ریال

مدارک موردنیاز جهت ثبت شرکت سهامی خاص

  1. کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی افراد
  2. امضای اقرارنامه
  3. اصل گواهی نداشتن سوسابقه
  4. گرفتن جواز در صورت مجوزی بودن موضوع
  5. (تنظیم وکالت نامه به اسم وکیل،درصورتی که کارها به وسیله ی وکیل انجام می شود)

بعد از آماده کردن مدرک های بالا، نسبت به آماده کردن مدرک ثبتی شرکت شامل شرکت نامه ، تقاضانامه و اساس نامه شروع به کار کنند.

شرکت ثبت کریم خان با بهره گیری از کارشناسان متخصص و حرفه ایی به صورت کاملا رایگان آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان در خصوص ثبت شرکت در تمامی زمینه ها می باشد .

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *