ثبت شرکت در امام خمینی

شرکت چیست ؟

ثبت شرکت در امام خمینی یکی از بهترین راه ها برای متکی شدن به تولیدات داخلی است حال در این مقاله به موضوع ثبت شرکت میپردازیم .

ثبت شرکت در امام خمینی

 

در طول روز با عنوان شرکت ، اسامی زیادی رو حتما شنیدید . اما معنی شرکت چیست ؟

در این مقاله به صفر تا صد موضوع و عنوان یک شرکت و نحوه ثبت شرکت در امام خمینی می پردازیم پس با موسسه ثبت کریم خان همراه باشید .

  • شرکت چیست ؟
  • شرکت سهامی چیست ؟
  • شرکت سهامی خاص چیست ؟
  • شرکت سهامی عام چیست ؟
  • شرکت مسئولیت محدود چیست ؟
  • شرکت تضامنی چیست ؟
  • موسسه چیست ؟
  • هزینه و تعرفه ثبت شرکت
  • سوالات متداول

ثبت شرکت در امام خمینی

در بهترین تعریف برای شرکت میتوان گفت برای راه اندازی یک کسب و کار حداقل نیاز به اجتماع حداقل 2 یا چند نفر برای انجام عملیات تجاری و کسب سود میباشد که به این اجتماع ، شرکت گفته می شود.

این اجتماع میتواند تشکیل شده از چند شخص حقیقی یا حقوقی باشد که هر در شرکت سهام خاص خود را دارند و به صروت توافقی در بین خود این سهم ها را تقسیم میکنند .

چند نوع شرکت در ایران داریم ؟

از آنجا که هر کسب و کاری نوع خاصی دارد پس باید با انواع شرکت ها آشنا شوید که نوع شرکت خود را درست تعیین کنید و به ثبت برسانید .

در کل دو نوع شرکت مدنی و تجاری داریم که در ادامه ثبت کریمخان شما را برای ثبت شرکت خاص خود راهنمایی میکند.

شرکت مدنی

شرکت های مدنی به دو نوع عام و خاص تعریف می شوند. در تعریف عام مطابق با عقد قراردادی عده ای از شرکا سرمایه یا کار یا تخصص خود را برای رسیدن به هدفی مشخص با هم به اشتراک بگذارند .
اما در تعریف شرکت مدنی خاص هدف از عقد قرارداد اشاعه حق مالکیت است. منظور اینکه در این نوع شرکت ها چند نفر با هم همکاری می کنند تا به هدف و یا مال یکسان و مشخصی دست یابند. در واقع شرکا هر یک می توانند از تخصص، توان، مال و یا کار خود برای رسیدن به این هدف یا مال مشترک استفاده کنند.

شرکت تجاری

شرکت های تجاری در واقع برای کسب سود و تجارت تاسیس می شود .

بر اساس ماده 20 قانون تجارت در ایران 7 نوع شرکت تجاری داریم :

  • شرکت های سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام
  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت تضامنی
  • موسسه
  • شرکت دانش بنیان
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

مدارک ثبت شرکت

بیشترین آمار به ثبت رسیده در ثبت شرکت ها متعلق به ثبت شرکت های سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت مسئولیت محدود ، شرکت تضامنی و موسسه می باشد . که در ثبت کریمخان ما تمام امور مربوط به ثبت شرکت را برای شما به صورت تخصصی انجام میدهیم .

شرکت های تجاری نام برده در بالا دارای شرایط خاصی برای به ثبت رساندن هستن که در ادامه به هریک از آن ها میپردازیم .

ثبت شرکت سهامی

در مطالعه مقاله بالا با عناوین سهامی عام و سهامی خاص مواجه شدید و در ابتدا میخواهیم شما را با عنوان شرکت سهامی آشنا کنیم .

شرکتی که سرمایه آن به سهام های مختلف تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها می باشد .

ثبت شرکت سهامی خاص

به شرکتی که تمام سرمایه آن منصرا به وسیله موسسین تامین میشود شرکت سهامی خاص گفته می شود . سهام شرکت سهامی خاص قابل معامله و داد و ستد در بورس ارواق بهادار نیست ولی توسط افراد خارج از شرکت قابل معامله است .

هنگام ثبت شرکت سهامی خاص باید تمام سرمایه توسط موسسین شرکت تامین شود ولی بخشی از سرمایه در بانک سپرده گذاری شده باشد .

ثبت شرکت سهامی عام

شرکت سهامی عام شرکتی است که موسسین آن قسمتی از سرمایه ی شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می کنند . در این شرکت ها صاحبان سهام میتوانند سهام خود را به راحتی در بورس داد و ستد کنند و در واقع مالکیت خود را به دیگری منتقل کنند .

ثبت شرکت مسئولیت محدود

بر اساس قانون تجارت مصوب 1311 شرکت مسئولیت محدود اولین بار در ایران شرکت مسئولیت محدود قانون گذاری شد.

شرکت مسئولیت محدود بین 2 یا چند نفر ( عمدتا بین اعضای یک خانواده یا افراد فامیل و یا دوستان و آشنایان است )

با هدف امور تجاری تاسیس و شرکت به ثبت می رسد .

هریک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است (ماده 94 قانون تجارت).

ثبت شرکت تضامنی

یکی از انواع شرکت های تجاری می باشد که از جنبه های مختلفی از جمله نحوه ثبت شرکت ، رابطه میان سهام داران و غیره با دیگر شرکت های تجاری متفاوت است . شرکت تضامنی تحت اسم مخصوصی برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تاسیس می‌شود و اگر دارایی شرکت برای پرداخت تمام قروض شرکت کافی نباشد٬هر یک از شرکا مسئول پرداخت تمام قروض هستند.

ثبت موسسه

موسسات با هدف امور علمی ، ادبی ، خدماتی و غیره تاسیس می شود . این موسسات از تاریخ ثبت در اداره ثبت شرکت ها شخصیت حقوقی پیدا می کنند و دارای مجمع عمومی و عادی و اظهارنامه نیز هستند . ( ماده 584 قانون تجارت و ماده 1 آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری مصوب 1337 )

هزینه ثبت شرکت چقدر است ؟

نکته حائز اهمیت در جواب این سوال این است که شرایط ثبت شرکت ها با هم متفاوت است و بدون مشاوره و راهنمایی مشاورین ثبت کریمخان ، هزینه نهایی هر یک از شرکت ها را نمیشود تعیین کرد .

در شرکت ثبت کریمخان ، هزینه ثبت شرکت شامل واریزی به اداره ها و درج آگهی در روزنامه رسمی کشور و همچنین کارمزد موسسه ثبت شرکت کریمخان و در نهایت حق الوکاله می شود .

جهت دریافت و اطلاع از تعرفه ثبت شرکت و مشاوره رایگان ثبت شرکت ، لطفا با مشاورین ثبت کریمخان تماس حاصل فرمایید .

سوالات متداول

  • آیا هزینه ثبت شرکت ها در امام خمینی یکسان است ؟

خیر . هزینه ثبت شرکت بستگی به میزان افراد ، میزان حجم موضوع درج شده برای شرکت در اساسنامه و روزنامه رسمی ، میزان سرمایه اولیه اعلام شده و غیره بستگی دارد . ( هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود به دلیل هزینه روزنامه رسمی ، مقداری کمتر است )

  • چرا قیمت موسسات ثبت برای ثبت شرکت در امام خمینی متفاوت است ؟

موسسات ثبت به دلیل ارائه خدمات متفاوت و فیزیکی نبودن انجام امور ثبت شرکت ، هزینه های متفاوتی را برای ثبت شرکت شما اعلام میکنند . ثبت کریمخان با بهترین تعرفه ثبت شرکت آماده ارائه خدمات به طور کامل و حرفه ای می باشد .

  • آیا مراحل ثبت شرکت سهامی عام با سهامی خاص یکسان است ؟

خیر . هر یک از شرکت ها برای ثبت نیاز به مراحل خاصی میباشند .

اخذ کارت بازرگانی

موسسه تخصصی ثبت کریمخان با داشتن جمعی از نخبگان و کارشناسان کشوری در حوزه مشاوره و ثبت شرکت و برند ، ثبت موسسه ، ثبت شرکت های مسئولیت محدود وهمچنین ثبت تغییرات شرکت ، ثبت نقل و انتقال سهام شرکت ، ثبت کاهش یا افزایش میزان سهام اعضای شرکت ، افزاییش یا کاهش سرمایه ، ثبت انحلال شرکت ، ثبت پلمپ دفاتر و یا به بیان بهتر و واضح تر ، در تمامی امور اداری ثبت شرکت در امام خمینی به شما خدماتی شایسته ارائه میکند .

از خدمات خوب شرکت ثبت کریم خان می توان به ثبت شرکت در امام خمینی ، ثبت شرکت در مناطق آزاد ، ثبت برند و لوگو در امام خمینی ، اخذ کارت بازرگانی ، اخد کد اقتصادی و دیگر امور ثبت شرکت ها با هزینه های شفاف بدون رفت و آمد های بیهوده و به صورت آنلاین اشاره کرد که میتوانید با مشاوره حرفه ای و رایگان توسط ثبت کریمخان در سریع ترین زمان به کسب و کار خود اعتبار ببخشید .

در این موسسه با بهترین کیفیت در سریعتر زمان حتی به صورت انلاین و غیر حضوری به کار شما رسیدگی میشود و همچنین افتخار داریم که با مشاوره رایگان و تخصصی در تمام ساعات شبانه روز و یا حضور مشاورین ما در محل شما در خدمت مشتریان عزیز باشیم .

تلفن تماس :

021-87147210

021-87147211


ثبت شرکت در امام خمینی ، ثبت برند در امام خمینی ، استعلام برند در امام خمینی ، مشاوره ثبت شرکت در امام خمینی ، هزینه ثبت شرکت در امام خمینی ، موسسه ثبت شرکت در امام خمینی ، ثبت شرکت مسئولیت محدود امام خمینی ، ثبت شرکت سهامی خاص امام خمینی ، ثبت شرکت سهامی عام امام خمینی ، اخذ کارت بازرگانی امام خمینی ، اخذ کد اقتصادی امام خمینی ، پلمپ دفاتر امام خمینی ، تغییرات شرکت در امام خمینی ، ثبت شرکت امام خمینی، ثبت لوگو امام خمینی

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *