ثبت شرکت در ازگل

شرکت چیست ؟

ثبت شرکت در ازگل علاوه بر ایجاد موقعیت شغلی برای جوانان ، از مزایای خاصی برخوردار است که در این مقاله به این موضوع می پردازیم .

ثبت شرکت در ازگل

احتمالا برای شروع یه کسب و کار این سوال براتون پیش اومده که شرکت چیست ؟

با تمام جزئیات به صورت تخصصی در این مقاله به موضوع تشکیل تا انحلال شرکت در ازگل میپردازیم پس با شرکت ثبت کریمخان همراه باشید .

  • شرکت چیست ؟
  • شرکت سهامی چیست ؟
  • شرکت سهامی خاص چیست ؟
  • شرکت سهامی عام چیست ؟
  • شرکت مسئولیت محدود چیست ؟
  • شرکت تضامنی چیست ؟
  • موسسه چیست ؟
  • هزینه و تعرفه ثبت شرکت
  • سوالات متداول

ثبت شرکت در ازگل

بدیهی است شروع هر کسب و کاری نیاز به اجتماع چند نفر دارد که حداقل نیز باید 2 نفر باشند . این اجتماع متشکل از افراد حقیقی یا حقوقی می باشد که برای کسب سود و شروع یک تجارت این اجتماع صورت میگیرد .

در شرکت افراد دارای سهام خاص خود هستند که به صورت توافقی در بین آن ها به ثبت رسیده است .

چند نوع شرکت در ایران داریم؟

شرکت به صورت کلی به دو نوع مدنی و تجاری تقسیم میشود که در ادامه ثبت کریمخان شما را راهنمایی میکند .

شرکت مدنی

شرکت های مدنی به دو نوع عام و خاص تعریف می شوند. در تعریف عام مطابق با عقد قراردادی عده ای از شرکا سرمایه یا کار یا تخصص خود را برای رسیدن به هدفی مشخص با هم به اشتراک بگذارند و در تعریف خاص هدف از عقد قرارداد تقسیم حق مالکیت است. منظور اینکه در این نوع شرکت ها چند نفر با هم همکاری می کنند تا به هدف و یا مال یکسان و مشخصی دست یابند. در واقع شرکا هر یک می توانند از تخصص، توان، مال و یا کار خود برای رسیدن به این هدف یا مال مشترک استفاده کنند.

شرکت تجاری

شرکت تجاری شرکتی است که در آن عملیات تجاری ناشی از تقسیم سرمایه شرکاء که طبق قرارداد با تقسیم سود و زیان همراه باشد مشمول فعالیت شرکت تجاری است .

بر اساس ماده 20 قانون تجارت در ایران 7 نوع شرکت تجاری داریم که بیشترین آمار ثبت شرکت را در بین این 7 نوع :

  • شرکت های سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام
  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت تضامنی
  • موسسه

دارند که در ثبت کریمخان همه خدمات مربوط به ثبت شرکت را به شما ارائه میدهیم .

لازم به ذکر است که دیگر شرکت های تجاری به شرح زیر است :

  • شرکت دانش بنیان
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

مدارک ثبت شرکت

حال به تعریف شرکت های تجاری که بیشترین آمار به ثبت رسیده در کشور را دارند میپردازیم و سپس سراغ مراحل ثبت شرکت می رویم .

ثبت شرکت سهامی

قبل اینکه بریم سراغ توضیح شرکت سهامی خاص و سهامی عام باید بدونید که شرکت سهامی چیست !

شرکتی که سرمایه آن به سهام های مختلف تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها می باشد .

حال این شرکت های سهامی به دو نوع سهامی خاص و عام تقسیم می شود .

ثبت شرکت سهامی خاص

به شرکتی که تمام سرمایه آن منحصرا به وسیله موسسین تامین میشود شرکت سهامی خاص گفته می شود. سهام شرکت سهامی خاص قابل داد وستد در بورس اوراق بهادار نیست ولی توسط افراد خارج از شرکت قابل معامله است .

هنگام ثبت شرکت سهامی خاص باید تمام سرمایه توسط موسسین شرکت تامین شود ولی 35 درصد از سرمایه در بانک سپرده گذاری شده باشد .

ثبت شرکت سهامی عام

شرکت سهامی عام شرکتی است که موسسین آن قسمتی از سرمایه ی شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می کنند . در این شرکت ها صاحبان سهام میتوانند سهام خود را به راحتی در بورس داد و ستد کنند و در واقع مالکیت خود را به دیگری منتقل کنند .

ثبت شرکت مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود در حقوق ایران اولین بار با تصویب قانون تجارت مصوب 1311 وارد قانون گذاری شد و در اولین قانون تجارت ایران مصوب 25 دلو 1303 و 12 فروردین 1304 پیش بینی نشده بود.

شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و عمدتاَ بین اعضای یک خانواده یا افراد فامیل و یا دوستان و آشنایان تشکیل می گردد.

هریک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است (ماده 94 قانون تجارت).

ثبت شرکت تضامنی

یکی از انواع شرکت های تجاری می باشد که از جنبه های مختلفی از جمله نحوه ثبت شرکت ، رابطه میان سهام داران و غیره با دیگر شرکت های تجاری متفاوت است . شرکت تضامنی تحت اسم مخصوصی برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تاسیس می‌شود و اگر دارایی شرکت برای پرداخت تمام قروض شرکت کافی نباشد٬هر یک از شرکا مسئول پرداخت تمام قروض هستند.

ثبت موسسه

در تعریفی مفید و کوتاه موسسه با هدف امور علمی ، ادبی ، خدماتی و غیره تاسیس میشود و صرفا برای امور تجاری ثبت نمی شود .

این موسسات از تاریخ ثبت در اداره ثبت شرکت ها شخصیت حقوقی پیدا می کنند و دارای مجمع عمومی و عادی و اظهارنامه نیز هستند.( ماده 584 قانون تجارت و ماده 1 آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری مصوب 1337 )

هزینه ثبت شرکت چقدر است ؟

نکته حائز اهمیت در جواب این سوال این است که شرایط ثبت شرکت ها با هم متفاوت است و بدون مشاوره و راهنمایی مشاورین ثبت کریمخان ، هزینه نهایی هر یک از شرکت ها را نمیشود تعیین کرد .

در شرکت ثبت کریمخان ، هزینه ثبت شرکت شامل واریزی به اداره ها و درج آگهی در روزنامه رسمی کشور و همچنین کارمزد موسسه ثبت شرکت و در نهایت حق الوکاله می شود .

جهت دریافت و اطلاع از تعرفه ثبت شرکت و مشاوره رایگان ثبت شرکت ، لطفا با مشاورین ثبت کریمخان تماس حاصل فرمایید .

سوالات متداول

  • آیا هزینه ثبت شرکت ها در ازگل یکسان است ؟

خیر . هزینه ثبت شرکت بستگی به میزان افراد ، میزان حجم موضوع درج شده برای شرکت در اساسنامه و روزنامه رسمی ، میزان سرمایه اولیه اعلام شده و غیره بستگی دارد . ( هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود به دلیل هزینه روزنامه رسمی ، مقداری کمتر است )

  • چرا قیمت موسسات ثبت برای ثبت شرکت در ازگل متفاوت است ؟

موسسات ثبت به دلیل ارائه خدمات متفاوت و فیزیکی نبودن انجام امور ثبت شرکت ، هزینه های متفاوتی را برای ثبت شرکت شما اعلام میکنند . ثبت کریمخان با بهترین تعرفه ثبت شرکت آماده ارائه خدمات به طور کامل و حرفه ای می باشد .

  • آیا مراحل ثبت شرکت سهامی عام با سهامی خاص یکسان است ؟

خیر . هر یک از شرکت ها برای ثبت نیاز به مراحل خاصی میباشند .

 

به لطف پروردگار و اعتماد مشتریان عزیز ، موسسه ثبت کریمخان توانسته در امور ثبت و اعتبار بخشی به شما و کسب و کارتان به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات ثبت در سطح کشور فعالیت کند .

مجموعه ی حرفه ای ما در حوزه های مشاوره و ثبت شرکت و برند ، ثبت موسسه ، ثبت شرکت های مسئولیت محدود وهمچنین ثبت تغییرات شرکت ، ثبت نقل و انتقال سهام شرکت ، ثبت کاهش یا افزایش میزان سهام اعضای شرکت ، افزاییش یا کاهش سرمایه ، ثبت انحلال شرکت ، ثبت پلمپ دفاتر و دیگر امور اداری در زمینه ثبت شرکت در ازگل در تمام نقاط کشور به شما بهترین خدمات را ارائه میکنند .

از خدمات خوب شرکت ثبت کریم خان می توان به ثبت شرکت در ازگل ، ثبت شرکت در مناطق آزاد ، ثبت برند و لوگو در ازگل ، اخذ کارت بازرگانی ، اخد کد اقتصادی و دیگر امور ثبت شرکت ها با هزینه های شفاف بدون رفت و آمد های بیهوده و به صورت آنلاین اشاره کرد که میتوانید با مشاوره حرفه ای و رایگان توسط ثبت کریمخان در سریع ترین زمان به کسب و کار خود اعتبار ببخشید .

لازم به ذکر است مشاوره ی تخصصی و جامع زیر نظر مجرب ترین مشاورین ما به صورت رایگان و در تمام ساعات شبانه روز و حتی به صورت غیر حضوری و یا حضور مشاورین در محل شما خدمات ما به شما ارائه می شود و شما را به هدف والا و ثبت و اعتبار بخشی به شرکت تان میرساند .

تلفن تماس :

021-87146207

021-87146208


ثبت شرکت در ازگل ، ثبت برند در ازگل ، استعلام برند در ازگل ، مشاوره ثبت شرکت در ازگل ، هزینه ثبت شرکت در ازگل ، موسسه ثبت شرکت در ازگل ، ثبت شرکت مسئولیت محدود ازگل ، ثبت شرکت سهامی خاص ازگل ، ثبت شرکت سهامی عام ازگل ، اخذ کارت بازرگانی ازگل ، اخذ کد اقتصادی ازگل ، پلمپ دفاتر ازگل ، تغییرات شرکت در ازگل ، ثبت شرکت ازگل، ثبت لوگو ازگل

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *