ثبت شرکت کم هزینه

ثبت شرکت کم هزینه

ثبت شرکت کم هزینه همواره دغدغه‌ی طالبان ثبت شرکت بوده است. در درجه‌ی اول باید با مراحل ثبت شرکت آشنا شوید تا مطلب به صورت کامل برای شما روشن شود. در این مقاله تلاش کارشناسان ثبت کریمخان بر این بوده است که شما را از تمام مراحل ثبت شرکت با کمترین هزینه آگاه کند.

ثبت شرکت کم هزینه

پیش گفتار

همواره در تماس‌های مختلف و یا مراجعات حضوری سؤالات متعددی در مورد مراحل و اصول ثبت شرکت و میزان هزینه‌ی ثبت شرکت پرسیده شده است. از آنجایی که مضمون اصلی تمامی این سؤالات یکسان است، در این مقاله تمرکز را روی رفع این سؤالات و آشنا کردن شما با فرایند ثبت شرکت کم هزینه قرار دادیم.

شرکت چیست

شرکت در لغت به معنای شریک شدن در کار یا مال است و در تعریف تجاری به معنای برقراری یک قرارداد جهت آغاز مشارکت است که در آن قرارداد درصد سود هر یک از شرکا مشخص شده است.

انواع شرکت

شرکت‌های تجاری بر اساس ماده 20 قانون تجارت ایران به دسته‌های شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام و خاص، شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی، شرکت تضامنی، شرکت نسبی، شرکت دانش بنیان و شرکت تعاونی تولید و مصرف تقسیم می‌شوند. فرایند ثبت شرکت هر یک از این موارد متفاوت است و پیچیدگی خاص خود را دارد.

قوانین ثبت شرکت

دو مورد از مهم‌ترین ماده‌های ذکر شده در قوانین ثبت شرکت‌ها به شرح زیر است:

ماده 1- هر شرکتی که در ایران تشکیل و مرکز اصلی آن در ایران باشد شرکت ایرانی محسوب است.

ماده 3- از تاریخ اجرای این قانون هر شرکت خارجی برای این که بتواند به وسیله شعبه یا نماینده به امور تجارتی یا صنعتی یا مالی در ایران مبادرت نماید باید در مملکت اصلی خود شرکت قانونی شناخته شده و در اداره ثبت اسناد تهران به ثبت رسیده باشد.

مدارک ثبت شرکت

برای ثبت شرکت‌های تجاری مختلف، مدارک متفاوتی نیاز است اما مدارک مشترک بین همه‌ی آنها به شرح زیر است:

  • شناسنامه و کارت ملی همه اعضای شرکت
  • شماره تلفن همراه اعضای شرکت (به نام خودشان)
  • کد ثنا همه اعضا

برای دریافت اطلاع در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت هر یک از انواع مختلف شرکت‌های تجاری با کارشناسان ما در ثبت کریمخان تماس بگیرید.

مراحل ثبت شرکت

مراحل اصولی ثبت شرکت که برای انواع شرکت‌ها یکسان است به شرح زیر می‌باشد:

  1. انتخاب نوع شرکت، نام شرکت و اعضای آن
  2. تهیه و تنظیم مدارک مورد نیاز
  3. ارسال مدارک به اداره ثبت
  4. پرداخت هزینه‌ها و دریافت آگهی
  5. اقدامات لازم پس از ثبت شرکت

مزایا ثبت شرکت

ثبت شرکت مزایای متعددی دارد که چند مورد از این مزایا در زیر شرح داده شده است:

  • به همراه ثبت شرکت، اساس نامه‌ای در مرجع ثبت شرکت‌ها شکل می‌گیرد که در آن میزان سهام، سرمایه، نوع شرکت و سایر موارد ذکر شده است. لذا زمانی که بین شرکا و اشخاص ثالث هرگونه اختلافی شکل گیرد با مراجعه به این اساس نامه به راحتی می‌توان مشکل را حل کرد.
  • با ثبت شرکت، امکان شرکت در حراج‌ها، مزایده‌ها و مناقضه‌ها برای نمایندگان شرکت فراهم می‌شود.
  • ثبت شرکت باعث شکل گیری هویت حقوقی شرکت می‌شود که همین امر باعث جلب اعتماد مشتریان نیز می‌شود.
  • با ثبت شرکت، اطلاعاتی مانند نام شرکت، موضوع فعالیت، نشانی شرکت و … در اختیار اشخاص ثالث (من جمله مشتریان) قرار می‌گیرد که منجر به افزایش اعتماد می‌شود.
  • ثبت شرکت امکان اخذ کارت بازرگانی را به نمایندگان شرکت می‌دهد که با این کار می‌توانند به امر صادرات و واردات نیز بپردازند.
  • امکان استفاده از تسهیلات بانکی و کمک‌های دولتی برای شرکت‌های ثبت شده وجود دارد.
  • یکی دیگر از دلایلی که شرکت را ملزم به ثبت می‌کند این است که در صورت ورشکستگی شرکت تجاری (به جز شرکت تضامنی) شرکا یا بنیان گذار شرکت به مقدار محدودی نسبت به بدهی‌های شرکت مسئولیت خواهند داشت.

هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت به بخش‌های مختلفی بستگی دارد که در زیر آمده است:

  • چاپ آگهی در روزنامه رسمی
  • درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار
  • پست مدارک
  • واریزی‌های اداره ثبت
  • پلمپ دفاتر
  • حق‌الوکاله

به همین دلیل ثبت شرکت تعرفه ثابتی ندارد. برای آگاهی بیشتر از هزینه‌ی ثبت شرکت می‌توانید با کارشناسان ما در ثبت کریمخان تماس بگیرید.


خدمات ثبت کریمخان

شرکت ثبت کریمخان با برخورداری از کارشناسان و وکلای مجرب، جهت مشاوره و تسهیل فرایند ثبت شرکت گام به گام همراه شما می‌باشد. کافی است برای بهره وری از بهترین مشاوره‌ها و ارزان‌ترین خدمات به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، با ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

  • آیا می‌توان ثبت شرکت را بدون مشاوره انجام داد؟

بله. اما به دلیل پیچیدگی کار توصیه می‌شود از افراد مجرب و کاربلد در این زمینه استفاده شود. ثبت کریمخان با ارائه‌ی مشاوره‌های آنلاین و ارزان شما را در این زمینه کمک می‌کند.

  • ثبت شرکت چقدر زمان می‌برد؟

به صورت میانگین ثبت شرکت بین 45 تا 50 روز کاری زمان می‌برد. با تماس با کارشناسان مجرب شرکت ثبت کریمخان مدت زمان این فرایند را به حداقل ممکن برسانید.

  • آیا ثبت شرکت به صورت رایگان امکان پذیر است؟

خیر. چرا که هزینه‌های اداری برای انجام امور اداری مربوط به ثبت شرکت حتما باید صرف شود.

تلفن تماس

021-87146


ثبت برند، هزینه ثبت برند، هزینه ثبت علائم تجاری، موسسه ثبت کریم خان، شرکت ثبت کریمخان، ثبت شرکت سهامی عام، هزینه ثبت شرکت سهامی عام، ثبت شرکت سهامی خاص، هزینه ثبت شرکت سهامی خاص، تمدید کارت بازرگانی، هزینه مالیات بر ارزش افزوده، پلمپ دفاتر، راهنمای ثبت شرکت، ثبت تغییر آدرس شرکت، هزینه لوگو و برند، ثبت کریمخان، ثبت کریم خان، شرکت ثبت کریمخان، ثبت لوگو در موسسه کریم خان، ثبت برند در ثبت کریمخان، اخذ کد اقتصادی، اخذ کارت بازرگانی، ثبت موسسه، ثبت شرکت های مسئولیت محدود، ثبت نقل و انتقال سهام شرکت، ثبت انحلال شرکت، استعلام برند، استعلام برند در ثبت کریمخان

 

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *