ثبت شرکت زیارتی

ثبت شرکت زیارتی


ثبت شرکت زیارتی

” ثبت شرکت زیارتی در بهترین زمان به وسیله مشاوران به تجربه موسسه حقوقی ثبت کریم خان”

شرکت زیارتی جز شرکت های رایج و پرمخاطب از سوی مشتریان جهت ثبت و راه اندازی شرکت است .جهت ثبت این نوع شرکت میشود در طرح شرکت بامسئولیت محدود مبادرت کرد .

ثبت شرکت زیارتی

ویژگی های شرکت زیارتی به صورت شرکت با مسئولیت محدود

  • تعداد شرکاء ،حداقل 2 نفر است.
  • تعداد مدیران،حداقل 1 نفر است.( برعکس شرکت های سهامی در ابتدا مدیر یا مدیران احتمال دارد از میان شرکاء یا بیرون شرکاء انتخاب شوند.دوماً زمان فعالیت آنها ممکن است محدود یا نامحدود باشد ).
  • اعضاء هیئت مدیره نمی توانند کارمند باشند و نباید سابقه کیفری ( سوء پیشینه ) داشته باشند.
  • میزان سرمایه اسمی حداقل مبلغ 1000000 ریال می باشد.

قابل توجه است ، سرمایه شرکت بامسئولیت محدود در قالب سهم الشرکه پرداختش انجام می شود ،در حالی که عنوان سهم ندارند یا به صورت سهام با قیمت اسمی مشخص و تساوی شده باشند.

مرجع صدور مجوز شرکت زیارتی

عنوان خدمات متصدی آشنا به شرایط زیارتی اعم از ثبت نام و مقرر کردن مسافرت های زیارتی و نگه داری مکان و هرنوع فعالیت زیارتی، عرضه ی فعالیت زیارتی به زائران کشورهای اسلامی، اجرایی هرنوع تورهای زیارتی و سیاحتی و دینی، عرضه ی فعالیت های زیارتی به زائران کشورهای اسلامی، اجرایی هرنوع تورهای زیارتی و سیاحتی و دینی با اسم های تقاضایی لازم به جواز زیارتی،حج، مسافرت یا سفر و یا تورهای زیارتی،مسافرت یا سفر و یا تورهای دینی مشروط به دریافت مجوز از ” سازمان حج و زیارت ” می باشد.

طبق اسناد و مدارک

  1. ماده ی (2) قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  2. ماده ی (7) قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی مصوب 70 با اصلاحات
  3. بند «پ» ماده ی (1) آئین نامه ی ناظر بر تشکیل و فعالیت دفتر های خدمات مسافرتی و سیاحتی وجهانگردی و زیارتی مصوب 1380
  4. جداسازی سازمان حج و زیارت از اوقاف و ملحق شدن به وزارت فزهنگ و ارشاد اسلامی به موجب مصوب سال 1370 شورای عالی اداری

اسم شرکت زیارتی

درانتخاب اسم شرکت زیارتی پیش از اسم اصلی باید از لغت زیارتی بهره برد .قابل توجه است بهره بردن از این کلمات ملزم به عرضه ی رضایت نامه از نهادهای حج و زیارت می باشد. جواز مرتبط در این حوزه بعد از اخذ از نهادهای حج و زیارت می باید در دسترس کارشناس اداره ثبت شرکت ها داده شود تا نسبت به تصویب یکی از نام های انتخابی مبادرت نمایند.

نکته: اصطلاحاتی از جمله زیارتی و… تعریفی بر عنوان خدمات به شمار می رود و در پیگیری اسم یا اسم های متقاضی به موجب رعایت نداشتن سابقه و شباهت ،بخشی از اسم به شمار نمیرود.

مراحل ثبت شرکت زیارتی

برای ثبت شرکت زیارتی ، اولین گام مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir است. ( بخش قبول تقاضا ثبت شرکت ) و اطلاعات را در آن درج کنید و 5 اسم را به ترتیب اولویت در سامانه وارد نمایید.

بعد از این کار کارشناس مربوطه اطلاعات درج شده را در سامانه رسیدگی می کنند و اگر اشکالی در اطلاعات درج شده یک نام را تصویب و از شما درخواست میشود تا مدارک را به وسیله پست برایشان فرستاده شود.بعد از فرستادن مدارک ، احتمال اینکه سه حالت زیر اتفاق بیفتد.

  1. رد پرونده
  2. نقص پرونده
  3. صدور آگهی.

مادامی که صدور آگهی ، اداره ثبت شرکت ها با تقاضایی ثبت شرکت مد نظر تراضی نمود و به صدور آگهی مبادرت می نماید که در این حالت باید شخص درخواست کننده یا وکیل موسسه حقوقی ثبت کریم خان جهت دریافت مدارک ثبتی و امضاء دفاتر به اداره مراجعه نماید.انتشار آگهی تشکیل در روزنامه رسمی کشور و پرداخت هزینه آن آخرین مرحله برای ثبت شرکت زیارتی می باشد.

شرکت حقوقی ثبت کریم خان،بزرگ ترین مرکز تخصصی جهت ثبت شرکت زیارتی در بین رقابی خود می باشد.که در همین راستا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه به مشتریان خود می دهد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *