ثبت شرکت در باغ فردوس

شرکت چیست ؟

ثبت شرکت در باغ فردوس به منظور اعمال مادی و کسب سود از آن می تواند آغاز کننده تحولی بزرگ در اقتصاد کشور باشد .

ثبت شرکت در باغ فردوس

در این مقاله تمام مراحل و شرایط ثبت شرکت در باغ فردوس را به شما آموزش دهیم اما قبل از آن لازم است که معنی شرکت رو بدانید و مزایای آن را به شما معرفی کنیم .

این مقاله به طور جامع و تخصصی در مورد ثبت شرکت شما را راهنمایی میکند پس با موسسه ثبتی کریم خان همراه باشید .

عناوین استفاده شده در این مقاله :

  • شرکت چیست ؟
  • شرکت سهامی چیست ؟
  • شرکت سهامی خاص چیست ؟
  • شرکت سهامی عام چیست ؟
  • شرکت مسئولیت محدود چیست ؟
  • شرکت تضامنی چیست ؟
  • موسسه چیست ؟
  • هزینه و تعرفه ثبت شرکت
  • سوالات متداول

ثبت شرکت در باغ فردوس

برای شروع هر کسب و کاری ، حداقل نیاز به اجتماع دو یا چند نفر حقیقی یا حقوقی میباشید که در واقع برای کسب سود و شروع یک تجارت این اجتماع صورت میگیرد . هریک از افراد دارای سهم خاصی در شرکت میباشد که به صورت توافقی در بین آن ها به ثبت رسیده است .

چند نوع شرکت در ایران داریم؟

در بالا تعریفی از شرکت داشتیم اما هر نوع کسب و کاری دارای نوع شرکت خاصی است . در کل دو نوع شرکت مدنی و تجاری داریم که در ادامه ثبت کریمخان شما را برای ثبت شرکت خاص خود راهنمایی میکند .

شرکت مدنی

شرکت های مدنی به دو نوع عام و خاص تعریف می شوند. در تعریف عام مطابق با عقد قراردادی عده ای از شرکا سرمایه یا کار یا تخصص خود را برای رسیدن به هدفی مشخص با هم به اشتراک بگذارند .

اما در تعریف شرکت مدنی خاص هدف از عقد قرارداد اشاعه حق مالکیت است. منظور اینکه در این نوع شرکت ها چند نفر با هم همکاری می کنند تا به هدف و یا مال یکسان و مشخصی دست یابند. در واقع شرکا هر یک می توانند از تخصص، توان ، مال و یا کار خود برای رسیدن به این هدف یا مال مشترک استفاده کنند.

شرکت تجاری

شرکت های تجاری در واقع برای کسب سود و تجارت تاسیس می شود .

بر اساس ماده 20 قانون تجارت در ایران 7 نوع شرکت تجاری داریم :

  • شرکت های سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام
  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت تضامنی
  • موسسه
  • شرکت دانش بنیان
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

مدارک ثبت شرکت

بیشترین آمار به ثبت رسیده در ثبت شرکت ها متعلق به ثبت شرکت های سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت مسئولیت محدود ، شرکت تضامنی و موسسه می باشد . که در ثبت کریمخان ما تمام امور مربوط به ثبت شرکت را برای شما به صورت تخصصی انجام میدهیم .

حال سراغ تعریف شرکت های تجاری که در ایران بیشترین ثبت را دارند میرویم و سپس مراحل ثبت شرکت را شرح میدهیم .

ثبت شرکت سهامی

شرکت های تحت عنوان سهامی خاص و سهامی عام داریم اما قبل از آن باید با خود شرکت های سهامی آشنا شوید.

شرکتی که سرمایه آن به سهام های مختلف تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها می باشد .

ثبت شرکت سهامی خاص

به شرکتی که تمام سرمایه آن منحصرا به وسیله موسسین تامین میشود شرکت سهامی خاص گفته می شود . سهام شرکت سهامی خاص قابل معامله و داد و ستد در بورس ارواق بهادار نیست ولی توسط افراد خارج از شرکت قابل معامله است .

هنگام ثبت شرکت سهامی خاص باید تمام سرمایه توسط موسسین شرکت تامین شود ولی بخشی از سرمایه در بانک سپرده گذاری شده باشد .

ثبت شرکت سهامی عام

شرکت سهامی عام شرکتی است که موسسین آن قسمتی از سرمایه ی شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می کنند . در این شرکت ها صاحبان سهام میتوانند سهام خود را به راحتی در بورس داد و ستد کنند و در واقع مالکیت خود را به دیگری منتقل کنند .

ثبت شرکت مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود ، رایج ترین شرکت های بازرگانی در کشور ما می باشد .

شرکت با مسئولیت محدود در حقوق ایران اولین بار با تصویب قانون تجارت مصوب 1311 وارد قانون گذاری شد و در اولین قانون تجارت ایران مصوب 25 دلو 1303 و 12 فروردین 1304 پیش بینی نشده بود .

در واقع این نوع شرکت ها بین دو یا چند نفر ( عمدتاَ بین اعضای یک خانواده یا افراد فامیل و یا دوستان و آشنایان است ) برای امور تجاری تشکیل می شود .

هریک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است (ماده 94 قانون تجارت) .

ثبت شرکت تضامنی

شرکت تضامنی شرکتی است که تحت اسم مخصوصی برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تاسیس می‌شود و اگر دارایی شرکت برای پرداخت تمام قروض شرکت کافی نباشد هر یک از شرکا مسئول پرداخت تمام قروض هستند .

در واقع بنیانگذاران در قبال کلیه بدهی‌های شرکت ، شخصاً مسئولیت کامل دارند و در صورتی که بین شرکاء قرار دادی غیر از این بسته شود از نظر قانون ارزشی نخواهد داشت .

ثبت موسسه

موسسه نهادی است که از شخصیت حقوقی برخوردار است و برای انجام اموری که جنبه تجارتی ندارد تشکیل می‌شود . اموری که موسسات به آنها اشتغال دارند شامل امور خیریه و عام المنفعه ، امور هنری ، آموزشی و فرهنگی و … می‌باشد.

موسسه ها شامل مالیات نمی شوند و برای تاسیس شرکت حتما مجوز مربوط به موضوع فعالیت شرکت را از اداره مربوطه بگیرند . برای مثال برای ثبت آموزشگاه موسیقی که میخواهد شروع به فعالیت کند باید از وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز بگیرد .

هزینه ثبت شرکت چقدر است ؟

خب در ابتدا راجب به راه اندازی کسب و کار و انواع شرکت های قابل تاسیس صحبت کردیم .

شرایط ثبت شرکت ها با هم متفاوت است و قاعدتا باید هزینه های مختلفی هم برای ثبت شرکت داشته باشیم .

در شرکت ثبت کریمخان ، هزینه ثبت شرکت شامل واریزی به اداره ها و درج آگهی در روزنامه رسمی کشور و همچنین کارمزد موسسه ثبت شرکت کریمخان و در نهایت حق الوکاله می شود .

جهت دریافت و اطلاع از تعرفه ثبت شرکت و مشاوره رایگان ثبت شرکت ، لطفا با مشاورین ثبت کریمخان تماس حاصل فرمایید .

سوالات متداول

  • آیا هزینه ثبت شرکت ها در باغ فردوس یکسان است ؟

خیر . هزینه ثبت شرکت بستگی به میزان افراد ، میزان حجم موضوع درج شده برای شرکت در اساسنامه و روزنامه رسمی ، میزان سرمایه اولیه اعلام شده و غیره بستگی دارد . ( هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود به دلیل هزینه روزنامه رسمی ، مقداری کمتر است )

  • چرا قیمت موسسات ثبت برای ثبت شرکت در باغ فردوس متفاوت است ؟

موسسات ثبت به دلیل ارائه خدمات متفاوت و فیزیکی نبودن انجام امور ثبت شرکت ، هزینه های متفاوتی را برای ثبت شرکت شما اعلام میکنند . ثبت کریمخان با بهترین تعرفه ثبت شرکت آماده ارائه خدمات به طور کامل و حرفه ای می باشد .

  • آیا مراحل ثبت شرکت سهامی عام با سهامی خاص یکسان است ؟

خیر . هر یک از شرکت ها برای ثبت نیاز به مراحل خاصی میباشند .

اخذ کارت بازرگانی

موسسه حقوقی ثبت کریمخان با کادری مجرب و دارای کارشناسان متخصص و مطمئن در حوزه ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت موسسه ، ثبت شرکت های مسئولیت محدود و همچنین در حوزه ثبت تغییرات شرکت ، ثبت نقل و انتقال سهام شرکت ، ثبت کاهش یا افزایش میزان سهام اعضای شرکت ، افزاییش یا کاهش سرمایه ، ثبت انحلال ، ثبت پلمپ دفاتر شرکت و تمامی امور و خدمات و مربوط به ثبت شرکت در باغ فردوس ، در تمام نقاط کشور آمادگی کامل خود را اعلام مینماید .

از خدمات خوب شرکت ثبت کریم خان می توان به ثبت شرکت در باغ فردوس ، ثبت شرکت در مناطق آزاد ، ثبت برند و لوگو در باغ فردوس ، اخذ کارت بازرگانی ، اخد کد اقتصادی و دیگر امور ثبت شرکت ها با هزینه های شفاف بدون رفت و آمد های بیهوده و به صورت آنلاین اشاره کرد که میتوانید با مشاوره حرفه ای و رایگان توسط ثبت کریمخان در سریع ترین زمان به کسب و کار خود اعتبار ببخشید .

موسسه ثبت کریمخان افتخار دارد که مشاوره لازم برای راه اندازی کسب و کار در باغ فردوس و اعتبار بخشیدن به آن را در تمام ساعات شبانه روز به صورت رایگان حتی به صورت غیر حضوری و آنلاین و یا فرستادن مشاور به محل شما در خدمت تمامی عزیزان و موکلین محترم قرار میدهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید .

 

تلفن تماس :

021-87147207

021-87147208


ثبت شرکت در باغ فردوس ، ثبت برند در باغ فردوس ، استعلام برند در باغ فردوس ، مشاوره ثبت شرکت در باغ فردوس ، هزینه ثبت شرکت در باغ فردوس ، موسسه ثبت شرکت در باغ فردوس ، ثبت شرکت مسئولیت محدود باغ فردوس ، ثبت شرکت سهامی خاص باغ فردوس ، ثبت شرکت سهامی عام باغ فردوس ، اخذ کارت بازرگانی باغ فردوس ، اخذ کد اقتصادی باغ فردوس ، پلمپ دفاتر باغ فردوس ، تغییرات شرکت در باغ فردوس ، ثبت شرکت باغ فردوس، ثبت لوگو باغ فردوس

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *